rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Moniala neljäysi?  (Luettu 8638 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #15 : 4.10.2012 kello on 07:20 »
Miksi maksatte etukäteen,tuote pitää ensin hyväksyä,maksu sitten! Olen myynyt satoja puukkoja tällä systeemillä,eikä ole tullut yhtään ongelmaa maksujen kanssa,"rehellisyys ja luottamus pitää olla" !!!!!!!
Eipä vaan nykyaikana ole oikein vaihtoehto jos nettikaupoista ostaa, yksityisiltä ostaessakin vähän niin ja näin jos tavara on eri paikkakunnalla. Postiennakkopaketin kin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa. Ostajalla ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin luottaa myyjän saamaan palautteeseen (esim huuto.net). Itse olen koittanut kalliimmat kaupat yksityisten kanssa sopia aina kasvotusten.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #16 : 4.10.2012 kello on 11:13 »
Matkahuollossa on mahdollisuus jos lähettäjä ja vastottaja niin haluaa, bussiennakon saa avata siis lähettäjän luvalla ennen kuin sen maksaa  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #17 : 4.10.2012 kello on 13:35 »
Matkahuollossa on mahdollisuus jos lähettäjä ja vastottaja niin haluaa, bussiennakon saa avata siis lähettäjän luvalla ennen kuin sen maksaa  Thumb
Ok. En matkahuollon hinnoista tiedä mutta ainakin Itellan hinnastossa pelkkä postiennakkokin nostaa toimituskuluja ylensä suhteettoman paljon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:43
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #18 : 4.10.2012 kello on 21:12 »
Eipä vaan nykyaikana ole oikein vaihtoehto jos nettikaupoista ostaa, yksityisiltä ostaessakin vähän niin ja näin jos tavara on eri paikkakunnalla. Postiennakkopaketin kin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa.

Olen monesti ostanut eräästä suuresta, kansainvälisestä verkkokaupasta. Maksanut Visalla. Kun tilausvahvistus tulee, siinä mainitaan aina:Avaa ja tarkasta ennenkuin kuittaat!!

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #19 : 5.10.2012 kello on 09:15 »
Ok. En matkahuollon hinnoista tiedä mutta ainakin Itellan hinnastossa pelkkä postiennakkokin nostaa toimituskuluja ylensä suhteettoman paljon.
Juu, maksaa matkahuollossaki, mutta jos haluaa varmistaa lähetykset niin sen seittemäeuroo kyllä kalliimmasta kamasta maksaa ylimääräistä..ennem min ku alkaa sit jälkikäteen selvitteleen asioita ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #20 : 5.10.2012 kello on 09:30 »
^
Itella postiennakko +3,90€, kun MH bussiennakko +7,40€ eli liki tuplat  Thumbd

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:14.07.2020 kello on 10:25
    • Moniala Neljäysi
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #21 : 5.10.2012 kello on 18:23 »
Mulla on tullut bumerankina takaisin s-postini jotka hänelle olen lähettänyt!

Olet varmaankin lähettänyt spostia johonkin vanhaan tai väärään osoitteeseen kun matti@neljaysi.fi ainakin toimii taas.

Rokk Oon !

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Moniala neljäysi?
« Vastaus #22 : 5.10.2012 kello on 19:25 »
No hienoa ! Sitä kautta saa sitten sinuun yhteyttä!!!!! Ei se kuitenkaan poissulje tavaratoimituksia ja vika ei voi olla minun päässä,sillä maksut olen maksanut,mutta tavaraa ei ole näkynyt! Summista viis,,,,,periaate on periaate.

Rahanahneus on kauhea asia ja se koettelee kaveruussuhteita-useinkaan se ei kannata pitkällä tähtäimellä!

Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle!     ps   kavereita ei kannata kusettaa,,,,,,,

  • Vieras
  • Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #23 : 5.10.2012 kello on 22:06 »
    ...Postiennakkopaketinkin avaaminen postissa ennen maksua taitaa olla hankalaa. Ostajalla ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin luottaa myyjän saamaan palautteeseen (esim huuto.net). Itse olen koittanut kalliimmat kaupat yksityisten kanssa sopia aina kasvotusten.
    Eipä tuo muuta ole vaatinut kuin lähettäjältä merkinnän että "saa avata virkailijan läsnäollessa ennen lunastamista sisällön tarkistamiseksi".

    Useita olen lähettänyt ja vastaanottanut tuonkaltaisen tekstin kera ja aina on onnistunut. Jos lähettäjä ei tuollaiseen taitu niin sitten on toinen juttu.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.07.2023 kello on 01:10
    • Vaasa
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #24 : 6.10.2012 kello on 02:59 »
    migel, tuota rahanahneutta ja kavereiden pettämistä vähän epäilen. Siis, että se ei varmaankaan ole tarkoituksena. Itsekkin yrittäjän elämää kokeilleena ja vieläkin 10v takaisia juttuja maksavana voin kuvitella tilanteen, että kovasti yrittäjänä pärjäämistä tahtova kaveri voi tulla luvanneeksi liian monta päällekkäistä keikkaa, muttei kuitenkaan ole varaa palkata enempää väkeä hoitamaan hommia tms, vaan pitää koittaa itse sinnitellä. Parisenkymmentä ukkoa sitä minunkin palkkalistoillani on joskus ollut ja jäi maksut saamatta työn tilaajalta, niin on helppo kuvitella ja ymmärtää pienyrittäjän erinäisiä pieniä murheita ja pakkorakoja.

    Eiköhän Rokker paraansa tee asioiden hoitamiseksi ja tilausten toimittamiseksi. Voihan syynä olla osaltasi myös joku sekaannus tai muu virhe. Ainakin melko reilun kuvan olen kaverista saanut sillä mitä olen karavaanipalstoja lukenut, hlökohtaiseti en tunne. On kuitenkin niin, että näissä ympyröissä maineen voi menettää vain kerran.

    *pahoittelen sekaantumista asiaan, joka ei oikeastaan edes minulle kuulu, ja jonka yksityiskohtia en tunne. Tämä on vaan fiilispohjalta*

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #25 : 6.10.2012 kello on 08:07 »
    Ymmärrän fenix kantasi erittäin hyvin ja itsekkin yrittäjänä ollut 15 vuotta-mutta kun tässä ei ole teetetty mitään fyysisiä töitä vaan on vaan tavaran välittämisestä kysymys.

    Elikkä tilataan ja lähetetään,niin yksinkertaista! ja jos se ei toimi,niin kokemuksieni pohjalta jossain tökki ja aina on ollut kyse rahasta tai maksuhalukkuudesta,,,,,,,,,,,,,niin se vain etenee.

    Ja ei se ole minun vikani jos suutahdan maksettuani tavaran esim alkon tiskillä ja myyjä sanoo tuotteen olevan noudettavissa 2 kk:n päästä,,,,,,,,,,,,,,,,,että näinkin sen voin ajatella.

    Harrastajalta harrastajalle,,,,,,,,,,,,niinpä niin                                  t migel

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:27
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #26 : 6.10.2012 kello on 09:47 »
    Olet varmaankin lähettänyt spostia johonkin vanhaan tai väärään osoitteeseen kun matti@neljaysi.fi ainakin toimii taas.

    Rokk Oon !


    Myöskin hiljaisena ja ulkopuolisena seuranneena. Onko allekirjoituksen osoitteet sitten päivitetty ajantasalle?

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.07.2020 kello on 10:25
      • Moniala Neljäysi
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #27 : 8.10.2012 kello on 14:48 »
    No hienoa ! Sitä kautta saa sitten sinuun yhteyttä!!!!! Ei se kuitenkaan poissulje tavaratoimituksia ja vika ei voi olla minun päässä,sillä maksut olen maksanut,mutta tavaraa ei ole näkynyt! Summista viis,,,,,periaate on periaate.

    Rahanahneus on kauhea asia ja se koettelee kaveruussuhteita-useinkaan se ei kannata pitkällä tähtäimellä!

    Mutta onnea vaan valitsemallesi tielle!     ps   kavereita ei kannata kusettaa,,,,,,,

    En nyt oikein ymmärrä tätä avautumista kun olen sinulle ilmoittanut jo aikoinaan että nippelit tulevat jälkitoimituksena kunhan saan ne ensin. Ja en ole vielä saanut joten tilanne on edelleen sama kuin josta jo olemme sopineet.

    Rokk Oon !

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.07.2020 kello on 10:25
      • Moniala Neljäysi
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #28 : 8.10.2012 kello on 14:50 »


    Myöskin hiljaisena ja ulkopuolisena seuranneena. Onko allekirjoituksen osoitteet sitten päivitetty ajantasalle?

    Mitä niissä olisi pitänyt päivittää? Toimivathan nekin.

    Rokk Oon !

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.07.2020 kello on 10:25
      • Moniala Neljäysi
    Vs: Moniala neljäysi?
    « Vastaus #29 : 3.04.2013 kello on 21:02 »
    Tulipa selattua tämä vanha aihe läpi ja:
    - Migel oli yrittänyt lähettää sähköpostia vanhaan osoitteeseen; oikea ja toimiva osoite olisi ollut saatavissa mm. tilausvahvistuksest a ja nettisivuiltani (tässä syytän sähköpostiohjelman ennakkosyöttöä, en Migeliä)
    - Migel sai tuotteensa jo aikoja sitten, kuten oli sovittu

    Näistä tälläisistä "paskanjauhanta"-postauksista ei kukaan kunnon yrittäjä tykkää, itsekin olen saanut kakkaa niskaan tämän viestiketjun perusteella ("Olen kuullut että sulla on toimitusvaikeuksia, otat vaan rahat...jne. ...kiitos että neuvoit, mutta en tilaa sulta").

    Kannattaa olla varovainen mitä kirjoittaa, ja ainakin varma että kirjoittaa sellaista mikä oikeasti pitää paikkansa.

    Kiitos ja anteeksi!

    Rokk Oon !