Tai voisihan tämän ketjun nimenä olla vain että
Nokiassa paras navi/kamera
Vai olenko väärässä, kahtaenvaihda ?
Nokiassa paras navi/kamera

Vai olenko väärässä, kahtaenvaihda ?

|
Tai voisihan tämän ketjun nimenä olla vain että
Nokiassa paras navi/kamera ![]() Vai olenko väärässä, kahtaenvaihda ? ![]() Tai voisihan tämän ketjun nimenä olla vain että ![]()
Kai vielä tämäkin uutinen sopii otsikon alle?? Muiden vastaavien mukana??
http://www.tietokone.fi/uutiset/nokialle_taas_karttavoitto?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje Kuten tänään, ei löydä noksu Juurakkotietä Vantaalta. Raportoin huvikseni. Vastauskin tuli tunnin sisällä Lainaus Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen. Minä ainakin olen kiinnostunut puhelimesta, jossa olisi mahdollisimman hyvä kamera ja navigointi. Unohtamatta puhelintakaan hyvillä valikoillaan.No sehän on tuo Nokian pieni ja huomaamaton C5-00. Kukaan ei halua sellaista varastaa. Kamera 5M ja ilmainen navigointi. Olen ihan tyytyväinen sen navigointiin ja olen pärjännyt sillä pääkaupunkiseudulla ja muissa suurissa kaupungeissa ruuhkattomaan aikaan. Neuvoo jopa U-käännökset ![]() Kuten tänään, ei löydä noksu Juurakkotietä Vantaalta.Jo vain löytyy. Tuollahan se on: Kuten tänään, ei löydä noksu Juurakkotietä Vantaalta. Katsoin myös Juurakkotietä, kyllä sen vaan vanha Nokian E7 löysi. Katsoin myös Juurakkotietä, kyllä sen vaan vanha Nokian E7 löysi. Juu, löytäähän se useitakin. Mutta ei Vantaalla olevaa... Minulla löytää kun kirjoitan hakuun juurakkotie vantaa tai juurakkotie5,vantaa Olen päivittänyt kartan eilen illalla.
Noista löytyi aasinsiltaa seuraavalle kyselylle. ![]() En saa C5-navigointiin kirjoitettua toimivaa osoitetta "pilkulleen", mutta aseta kohde kartalta -komento tai näpyttämällä pelkät koordinaatit maamerkkiin opastus toimii. Ilmeisesti tekstit on oltava prikulleen niin kuin sovellus vaatii, kuten ylhäällä ei tyhjää pilkun jälkeen ![]() Minulla löytää kun kirjoitan hakuun juurakkotie vantaa tai juurakkotie5,vantaa Olen päivittänyt kartan eilen illalla. Nokian online karttapalvelulla ei löydy, eikä Nokian weppipalvelukaan tunne ko. Tietä. Ei löydy Web kautta , Ei Nokia 808:sta . Täytynee kaivaa E7 kaapista. Mutta eppäilen ettei sielläkään.
Tuo minun raportointi auttanee varmaan asiaan tulevaisuudessa. Tuo minun raportointi auttanee varmaan asiaan tulevaisuudessa. No kappas vain piti minunki kokeilla Nokian N9 vaan ei löytynyt Vantaalta Juurakkotietä ?
Sanottakoon nyt vielä että tomppa löysi..meiltä kohteeseen 414km ![]() En tiedä mihin tuo minun nokia sitten ohjaa, mutta kyllä reitti laskettiin ja matkaa 371 km
Ja haku oli Juurakkotie Vantaa. Mitään ilmoitusta ei tullut, että se ei olisi tuota löytänyt. Täytyypä oikein katsoa mihin se ohjaa. |