Lomavaunusta ostin tuon Kaben ja palvelu oli ystävällistä ja kun Aldeen tuli vika niin takuu pelasi aivan loistavasti kuten olen täälläkin kertaalleen kehaissut. En usko että olis lopettamassa
Kyllä loppuu kaikki toiminta kuun loppuun mennessä. Omistajat jää eläkkeelle. Tiedä sitten mitä noille myynnissä oleville asuntoautoille ja -vaunuille sen jälkeen tehdään. Kaben ja Adrian edustukset siirtyivät molemmat JP-Caravanille.
Onko Oulunsalossa siinä shellin takana se vaunuhuolto elossa? Joskus olen reissussa ollessani hakenut sieltä apuva.
Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.
Ei ole valitettavasti sitäkään huoltoliikettä olemassa. Heinäkuussa kyselin kaikki Oulun alueen vaunuhuoltoliikkeet läpi jääkaapin huoltoa varten. Vähintään 3viikon jono jokapaikassa.
Oulun seudulla on siis selvästi tilausta JPVäisäsen tulevalle huoltoliikkeelle
Sääli jos oulun lomavaunu lopettaa, itse kuljen kyseisen puljun ohi harva se ilta, eikä siinä kyllä paljoa kalusto vaihdu. Esimerkiksi tuo LT:n pohjalla oleva Karmann ja iso adria fiiatin pohjalla on seissyt siinä pihassa jo melko monta vuotta.
EDIT: Ois kyllä syytä tuonkin kauppiaan laittaa nettikaravaaniin näkymään kalustonsa.