rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Smartin kuskaus Algarveen  (Luettu 15608 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
Vs: Smartin kuskaus Algarveen
« Vastaus #75 : 17.11.2012 kello on 13:17 »
Juuri noin Sipu. Sovitusta pidetään kiinni ja mikäli tilanne muuttuu siitä ilmoitetaan toiselle osapuolelle. Tuokin kiista olisi jäänyt käymättä jos yhden yksityisviestin olisi toinen osapuoli laittanut.

Tilanteet muuttuu ja sovittuja on välillä pakko perua, mutta asiallisesti hoidettuna tämä ei ole ongelma.

No, itsehän siitä kärsii kun ensin isoon ääneen julkisesti sopii ja lupaa asioita ja peruu ne kertomatta toiselle osapuolelle.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:10
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #76 : 17.11.2012 kello on 13:24 »
Jes. Samaa mieltä Kimin ja Sipun kanssa. 1 viesti tai soitto olisi tehnyt tämänkin tarpeettomaksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.11.2025 kello on 13:06
  • Kulkija
« Vastaus #77 : 17.11.2012 kello on 13:53 »
No, nyt on ainakin veljet Risto66:n honokki "kaveria" kannustanut käräjöimään.    ::) :( >:(

Itte saa juttunsa ajaa jos haluaa.

Ei kuulemma löydy sellaista poliisia, joka tuota rupeaa tutkimaan. Parempaa tekemistä on. Piti ihan kysellä mielipidettä tutulta.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
« Vastaus #78 : 17.11.2012 kello on 14:52 »
Kuten jo edellä totesin, kaikki ainekset Riston hiiltymiselle on olemassa ja sinällään ymmärrettävää, mutta primitiivireaktio omalla nimellä jokaisen luettavissa olevalla sivustolla, on vähintään kyseenalaista. Aika paljon on varoiteltu siitä, mitä kannattaa jälkeensä jättää. Kiukun purkaminen täällä olisi ollut vielä ihan ok.

Funtsikaapa pikkasen, mitä ajattelisitte jos joku kirjoittaisi tänne kolme ensimmäistä viestiään tuolla tyylillä ja mitä palautetta olisi meiltä itsekultakin saanut.

No niin, nyt oon kirjoittanut kuin sormeaan heristelevä ala-asteenopettaja, mutta tulipa sanottua.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.12.2021 kello on 12:06
  • ei hölmö edes kysy
« Vastaus #79 : 17.11.2012 kello on 15:13 »
Minä jo pikku poikana olen oppini saanut:Olin 6v ikäisenä Porissa maauimalassa uimassa.Tapasin itseni ikäisen pojan joka kovasti kertoi veneilevänsä usein.Sovimme jossain vaiheessa että hän tulee siihen Karjarantaan laituriin veneellä ja mennään ajelulle.Minä vieläkin odottaisin siellä jos olisin uskonut että hän kuitenkin joskus tulee.Kauan minä siellä odottelin kunnes viimein ajatus alkoi itää,ei tule venereisua. :'( Sieltä se oppi hyväuskoisuudesta on jo lähtenyt ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #80 : 17.11.2012 kello on 15:34 »
Tehty mikä tehty ;) Itse kyllä kannan seuraukset,mutta rupes sen verran ottamaan nupista,kun ois ollut parin viikon yksi työtuuraus mutta en uskaltanut ottaa,kun odottelin puh.soittoa herralta koska lähdetään ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #81 : 17.11.2012 kello on 15:40 »
Tehty mikä tehty ;) Itse kyllä kannan seuraukset,mutta rupes sen verran ottamaan nupista,kun ois ollut parin viikon yksi työtuuraus mutta en uskaltanut ottaa,kun odottelin puh.soittoa herralta koska lähdetään ;)
Nyt ymmärrän viel paremmin hiilestymisesi, mulle on käynyt samoin vuosia sitten. Kaverin kanssa sovittiin että lähdemme Lappiin sillä ja sillä viikolla, no mie yritin saaha sitä kaveria kii (sanoi menevänsä mökille ja tyypillä oli matkapuhelin)kun mulle tarjottiin kuvauskeikkaa, no se piti perua kun olin sopinut muuta.....ihmetteli n kovasti kun ei tää kamu ottanut minkäänlaista yhteyttä vaik näki matkapuhelimestaan mun yrittäneen tavoitella (vastasi sitten kun seuraavan kerran tavattiin, ei tullu soitettua....) ja siltä kesältä jä Lapinreissu hänen kanssaan tekemättä, lähdimpä ominpäin omalla kotterolla pohjoiseen.

• Vieras
  • Vs: Smartin kuskaus Algarveen
    « Vastaus #82 : 17.11.2012 kello on 16:13 »

Thumb Hyvä kun annoit palautetta julkisesti.

Itse olisin tehnyt jotain vielä radikaalimpia toimia.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #83 : 17.11.2012 kello on 16:42 »
    Toivon mukaan ei tullut paljon miinus pisteitä orgin sivuilla ;)

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #84 : 17.11.2012 kello on 16:55 »
    Kävin tossa virallisellakin saitilla katsomassa tätä ihailiapostia ja laitoin kommentin sinne :D

• Vieras
  • Vs: Smartin kuskaus Algarveen
    « Vastaus #85 : 17.11.2012 kello on 17:11 »
    Toivon mukaan ei tullut paljon miinus pisteitä orgin sivuilla ;)

Jos minulta kysytään, niin + pisteitä. Thumb

En Sinua sen enempää tunne, mutta taitaa
    sieltä tarvittaessa löytyä ainesta.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #86 : 17.11.2012 kello on 17:22 »
    Vastasin muutamaan viestiin Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2025 kello on 20:21
    « Vastaus #87 : 17.11.2012 kello on 18:55 »
    Kuten jo edellä totesin, kaikki ainekset Riston hiiltymiselle on olemassa ja sinällään ymmärrettävää, mutta primitiivireaktio omalla nimellä jokaisen luettavissa olevalla sivustolla, on vähintään kyseenalaista. Aika paljon on varoiteltu siitä, mitä kannattaa jälkeensä jättää. Kiukun purkaminen täällä olisi ollut vielä ihan ok.

Funtsikaapa pikkasen, mitä ajattelisitte jos joku kirjoittaisi tänne kolme ensimmäistä viestiään tuolla tyylillä ja mitä palautetta olisi meiltä itsekultakin saanut.

No niin, nyt oon kirjoittanut kuin sormeaan heristelevä ala-asteenopettaja, mutta tulipa sanottua.

Toisen osapuolen kolme ensimmäistä viestiä tällä foorumilla löytynevät hiekkalaatikon arkistoista jos ylläpito pystyy ne kaivamaan esille. Aika rankalla tekstillä kirjoitti ja nimitteli Seppokoa kun Seppoki ketään osoittamatta kertoi saaneensa viallisen tuotteen. Kyse oli puuttuvasta tiivisteestä, eli olemattoman hintaisesta osasta ja seppoko kertoi nmiten sen itse oli hommannut kun huomasi puutteen.

Ei herralla todellakaan ole syytä valittaa toisten kirjoituksista ja hänen aloitusviestinsä täälä foorumilla ansaitsivat paikkansa hiekkalaatikossa.

(Muistanhan nyt oikein? ettei osu väärään henkilöön)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
    « Vastaus #88 : 17.11.2012 kello on 19:43 »
    Toisen osapuolen kolme ensimmäistä viestiä tällä foorumilla löytynevät hiekkalaatikon arkistoista jos ylläpito pystyy ne kaivamaan esille. Aika rankalla tekstillä kirjoitti ja nimitteli Seppokoa kun Seppoki ketään osoittamatta kertoi saaneensa viallisen tuotteen. Kyse oli puuttuvasta tiivisteestä, eli olemattoman hintaisesta osasta ja seppoko kertoi nmiten sen itse oli hommannut kun huomasi puutteen.

Ei herralla todellakaan ole syytä valittaa toisten kirjoituksista ja hänen aloitusviestinsä täälä foorumilla ansaitsivat paikkansa hiekkalaatikossa.

(Muistanhan nyt oikein? ettei osu väärään henkilöön)

Juups, muistat varmasti aivan oikein, enkä millään tavalla ole yrittänyt puolustella Capteenin menettelyä, pikemminkin päinvastoin. Mutta... jos nyt ihan ilman minkään värisiä laseja käytte Etuteltasta lukemassa Riston ryöpsäytykset eilen illalta, niin minä en parhaalla tahdollanikaan niistä paljoa voi tyylipisteitä jakaa (eikä Risto niitä tietenkään tarvitse, mutta kunhan nyt mielipiteeni sanon kun hän sitä tuossa ylempänä kyseli).

Vai olenko minä nyt ainut tiukkapipo tässä casessa  ::)  :)

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 4.12.2025 kello on 11:57
    « Vastaus #89 : 17.11.2012 kello on 19:50 »

Vai olenko minä nyt ainut tiukkapipo tässä casessa  ::)  :)

Nyt taidat olla. :D