Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Smartin kuskaus Algarveen
Haapaniemen Paroni:
Tehty mikä tehty ;) Itse kyllä kannan seuraukset,mutta rupes sen verran ottamaan nupista,kun ois ollut parin viikon yksi työtuuraus mutta en uskaltanut ottaa,kun odottelin puh.soittoa herralta koska lähdetään ;)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.11.2012 kello on 15:34 ---Tehty mikä tehty ;) Itse kyllä kannan seuraukset,mutta rupes sen verran ottamaan nupista,kun ois ollut parin viikon yksi työtuuraus mutta en uskaltanut ottaa,kun odottelin puh.soittoa herralta koska lähdetään ;)
--- Lainaus päättyy ---
Nyt ymmärrän viel paremmin hiilestymisesi, mulle on käynyt samoin vuosia sitten. Kaverin kanssa sovittiin että lähdemme Lappiin sillä ja sillä viikolla, no mie yritin saaha sitä kaveria kii (sanoi menevänsä mökille ja tyypillä oli matkapuhelin)kun mulle tarjottiin kuvauskeikkaa, no se piti perua kun olin sopinut muuta.....ihmetteli n kovasti kun ei tää kamu ottanut minkäänlaista yhteyttä vaik näki matkapuhelimestaan mun yrittäneen tavoitella (vastasi sitten kun seuraavan kerran tavattiin, ei tullu soitettua....) ja siltä kesältä jä Lapinreissu hänen kanssaan tekemättä, lähdimpä ominpäin omalla kotterolla pohjoiseen.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.11.2012 kello on 15:34 ---Tehty mikä tehty ;) Itse kyllä kannan seuraukset,mutta rupes sen verran ottamaan nupista,kun ois ollut parin viikon yksi työtuuraus mutta en uskaltanut ottaa,kun odottelin puh.soittoa herralta koska lähdetään ;)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Hyvä kun annoit palautetta julkisesti.
Itse olisin tehnyt jotain vielä radikaalimpia toimia.
Haapaniemen Paroni:
Toivon mukaan ei tullut paljon miinus pisteitä orgin sivuilla ;)
Haapaniemen Paroni:
Kävin tossa virallisellakin saitilla katsomassa tätä ihailiapostia ja laitoin kommentin sinne :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta