Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Smartin kuskaus Algarveen

<< < (16/22) > >>

kimi:
Juuri noin Sipu. Sovitusta pidetään kiinni ja mikäli tilanne muuttuu siitä ilmoitetaan toiselle osapuolelle. Tuokin kiista olisi jäänyt käymättä jos yhden yksityisviestin olisi toinen osapuoli laittanut.

Tilanteet muuttuu ja sovittuja on välillä pakko perua, mutta asiallisesti hoidettuna tämä ei ole ongelma.

No, itsehän siitä kärsii kun ensin isoon ääneen julkisesti sopii ja lupaa asioita ja peruu ne kertomatta toiselle osapuolelle.

K.E.V:
Jes. Samaa mieltä Kimin ja Sipun kanssa. 1 viesti tai soitto olisi tehnyt tämänkin tarpeettomaksi.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.11.2012     kello on 08:20 ---No, nyt on ainakin veljet Risto66:n honokki "kaveria" kannustanut käräjöimään.    ::) :( >:(

--- Lainaus päättyy ---

Itte saa juttunsa ajaa jos haluaa.

Ei kuulemma löydy sellaista poliisia, joka tuota rupeaa tutkimaan. Parempaa tekemistä on. Piti ihan kysellä mielipidettä tutulta.

MatsOnni:
Kuten jo edellä totesin, kaikki ainekset Riston hiiltymiselle on olemassa ja sinällään ymmärrettävää, mutta primitiivireaktio omalla nimellä jokaisen luettavissa olevalla sivustolla, on vähintään kyseenalaista. Aika paljon on varoiteltu siitä, mitä kannattaa jälkeensä jättää. Kiukun purkaminen täällä olisi ollut vielä ihan ok.

Funtsikaapa pikkasen, mitä ajattelisitte jos joku kirjoittaisi tänne kolme ensimmäistä viestiään tuolla tyylillä ja mitä palautetta olisi meiltä itsekultakin saanut.

No niin, nyt oon kirjoittanut kuin sormeaan heristelevä ala-asteenopettaja, mutta tulipa sanottua.

seijantie:
Minä jo pikku poikana olen oppini saanut:Olin 6v ikäisenä Porissa maauimalassa uimassa.Tapasin itseni ikäisen pojan joka kovasti kertoi veneilevänsä usein.Sovimme jossain vaiheessa että hän tulee siihen Karjarantaan laituriin veneellä ja mennään ajelulle.Minä vieläkin odottaisin siellä jos olisin uskonut että hän kuitenkin joskus tulee.Kauan minä siellä odottelin kunnes viimein ajatus alkoi itää,ei tule venereisua. :'( Sieltä se oppi hyväuskoisuudesta on jo lähtenyt ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View