Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Smartin kuskaus Algarveen

<< < (18/22) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 17.11.2012     kello on 16:42 ---Toivon mukaan ei tullut paljon miinus pisteitä orgin sivuilla ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos minulta kysytään, niin + pisteitä. Thumb

En Sinua sen enempää tunne, mutta taitaa
sieltä tarvittaessa löytyä ainesta.

Haapaniemen Paroni:
Vastasin muutamaan viestiin Thumb

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.11.2012     kello on 14:52 ---Kuten jo edellä totesin, kaikki ainekset Riston hiiltymiselle on olemassa ja sinällään ymmärrettävää, mutta primitiivireaktio omalla nimellä jokaisen luettavissa olevalla sivustolla, on vähintään kyseenalaista. Aika paljon on varoiteltu siitä, mitä kannattaa jälkeensä jättää. Kiukun purkaminen täällä olisi ollut vielä ihan ok.

Funtsikaapa pikkasen, mitä ajattelisitte jos joku kirjoittaisi tänne kolme ensimmäistä viestiään tuolla tyylillä ja mitä palautetta olisi meiltä itsekultakin saanut.

No niin, nyt oon kirjoittanut kuin sormeaan heristelevä ala-asteenopettaja, mutta tulipa sanottua.

--- Lainaus päättyy ---

Toisen osapuolen kolme ensimmäistä viestiä tällä foorumilla löytynevät hiekkalaatikon arkistoista jos ylläpito pystyy ne kaivamaan esille. Aika rankalla tekstillä kirjoitti ja nimitteli Seppokoa kun Seppoki ketään osoittamatta kertoi saaneensa viallisen tuotteen. Kyse oli puuttuvasta tiivisteestä, eli olemattoman hintaisesta osasta ja seppoko kertoi nmiten sen itse oli hommannut kun huomasi puutteen.

Ei herralla todellakaan ole syytä valittaa toisten kirjoituksista ja hänen aloitusviestinsä täälä foorumilla ansaitsivat paikkansa hiekkalaatikossa.

(Muistanhan nyt oikein? ettei osu väärään henkilöön)

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.11.2012     kello on 18:55 ---Toisen osapuolen kolme ensimmäistä viestiä tällä foorumilla löytynevät hiekkalaatikon arkistoista jos ylläpito pystyy ne kaivamaan esille. Aika rankalla tekstillä kirjoitti ja nimitteli Seppokoa kun Seppoki ketään osoittamatta kertoi saaneensa viallisen tuotteen. Kyse oli puuttuvasta tiivisteestä, eli olemattoman hintaisesta osasta ja seppoko kertoi nmiten sen itse oli hommannut kun huomasi puutteen.

Ei herralla todellakaan ole syytä valittaa toisten kirjoituksista ja hänen aloitusviestinsä täälä foorumilla ansaitsivat paikkansa hiekkalaatikossa.

(Muistanhan nyt oikein? ettei osu väärään henkilöön)

--- Lainaus päättyy ---

Juups, muistat varmasti aivan oikein, enkä millään tavalla ole yrittänyt puolustella Capteenin menettelyä, pikemminkin päinvastoin. Mutta... jos nyt ihan ilman minkään värisiä laseja käytte Etuteltasta lukemassa Riston ryöpsäytykset eilen illalta, niin minä en parhaalla tahdollanikaan niistä paljoa voi tyylipisteitä jakaa (eikä Risto niitä tietenkään tarvitse, mutta kunhan nyt mielipiteeni sanon kun hän sitä tuossa ylempänä kyseli).

Vai olenko minä nyt ainut tiukkapipo tässä casessa  ::)  :)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.11.2012     kello on 19:43 ---
Vai olenko minä nyt ainut tiukkapipo tässä casessa  ::)  :)

--- Lainaus päättyy ---

Nyt taidat olla. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View