Mitä enemmän yrittää ottaa selvää niin sen vaikeammaksi menee..OOn purkanut kosteusremontissa kaikki valot pois.Nyt pitäis laittaa ledit tilalle.Tuota nauhaa ajattelin asentaa.Mulla roikkuu nyt alkuperäiset johdot paikoilla johon ne haluan asentaa. Ostan siis 5 metriä lämmin valkoinen lednauhaa ja niille katkaisiajat / himmentimet. Voinko asentaa ne suoraan vanhoihin johtoihin vai pitääkö vielä ottaa jotain huomioon? Ja saako täältä foorumilta vielä noita tarvikkeita joltakin vai lähdenkö ebayn suuntaan? Kiitos jo etukäteen avusta.
.Mulla roikkuu nyt alkuperäiset johdot paikoilla johon ne haluan asentaa. Ostan siis 5 metriä lämmin valkoinen lednauhaa ja niille katkaisiajat / himmentimet. Voinko asentaa ne suoraan vanhoihin johtoihin vai pitääkö vielä ottaa jotain huomioon?
Saakos noita kulmia/liittimiä jostain suomesta? Esim. Motonetistä? Kun nauhan katkaisee pystyykö siihen "kolvaamaan" uudet johdot? Vai pitääkö aina kytkeä niillä liittimillä?
Miten on walomestarit kun pitäisi lednauhaa pätkiä ja sitten olisi tuo johtojen juottaminen nauhaan jotta saisi virran kulkemaan! miten olette saaneet juotokset pitämään? ottaako tavallinen rullatina tuohon nauhaan pitävästi , ja pitääkö olla sellainen oikein pieni kolowi jolla sen sitten koittaisi juottaa
bilteman pienimmällä kolvilla aivan hyvin tarttuu tavallisellakin tinalla johdot kiinni pitää ottaa vain se liima pois ensin puukon kärjellä mä olen pätkinyt kaiken maailman lamppuihin polttimon tilalle tuota nauhaa