Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledvalot

<< < (26/73) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro -  3.10.2013     kello on 16:24 ---Minä en ole omiin asennuksiin noita diodeja laittanut yhtä lukuunottamatta, enkä ole huomannut eroa ledien kestoissa. Lienee hyvin paljon riippuvainen myös ledien laadusta. Minä olen nyt löytänyt hyviä ledejä ja niitä on varastossa tarvittaessa myös muidenkin tarpeeseen. Ledinauhaa löytyy eri värisävyillä ja tehoilla n. 50 metriä. Lisäksi löytyy spotti- ja lukuvaloihin paljon erityyppisiä ledejä. Mikäli jollain tarvetta niin voi kysyä yv:llä.

--- Lainaus päättyy ---
En ole itsekään laittanut diodeja väliin.Tosin tuosta etuikkunan nauhasta on 3 pimeenä mutta kun niitä painaa sormella niin syttyvät.. ::)
Tuo on hyvä tietää että sinulta löytyy tavaraa.Katsastella an josko innostus taas tuunaamaan vaunua .Pitäis vaan päästä välillä kotio kun tää reissutyö vie kaiken ajan... :'(

Teukka-74:
SP-elektroniikalla oulussa näyttää olevan vakiovirtalähde 700mA hintaan 7.40€. Tuon perään kun laittaa
metrin verran saman firman lednauhaa warm white 12.12€  niin homma on siinä.Lumen arvoa ei kyllä tuotteessa ollut...
Ainakin kun putiikin nettisivujen tuote arvoja tarkasteli.
Tuollaista sinistä led nauhaa olis mukava laittaa päätyseinään, tv:n katseluvaloksi. Fiilistely valoksi  Thumb
Oikaiskaa jos olen väärässä noiden tietojeni kanssa mutta huomenna ajattelin mennä ostoksille.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  3.10.2013     kello on 15:03 ---Nyt on niin viestiä tehtaalle ;)

--- Lainaus päättyy ---

Käykö ne kotipihassa laittamassa takuuseen uudet?  ;D ;D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 17:04 ---SP-elektroniikalla oulussa näyttää olevan vakiovirtalähde 700mA hintaan 7.40€. Tuon perään kun laittaa
metrin verran saman firman lednauhaa warm white 12.12€  niin homma on siinä.

--- Lainaus päättyy ---

Paitti että ei toimi. Tuo vakiovirtalähde kun alentaa jännitteen 9 volttiin. Se mitä itse tarkoitin olisi laite joka pitää lähdössä aina 12 volttia, riippumatta sisääntulojännittee stä. Tällöin LEDit saavat aina tasaisen jännitteen eivätkä vilku. Tosin tämä ratkaisu on kalliimpi kuin tuommoinen jännitettä alentava regulaattori...

Beedro:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 17:04 ---SP-elektroniikalla oulussa näyttää olevan vakiovirtalähde 700mA hintaan 7.40€. Tuon perään kun laittaa
metrin verran saman firman lednauhaa warm white 12.12€  niin homma on siinä.Lumen arvoa ei kyllä tuotteessa ollut...
Ainakin kun putiikin nettisivujen tuote arvoja tarkasteli.
Tuollaista sinistä led nauhaa olis mukava laittaa päätyseinään, tv:n katseluvaloksi. Fiilistely valoksi  Thumb
Oikaiskaa jos olen väärässä noiden tietojeni kanssa mutta huomenna ajattelin mennä ostoksille.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla näkyy olevan tuota sinistä ledinauhaa n. 4 metriä kelalla ja Warm whiteä on täysiä 5 metrin keloja. 5 eur / metri. Laitat sitten perään vielä tuollaisen kaukosäätimellä olevan virrankatkaisun ja himmentimen  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View