Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledvalot

<< < (27/73) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Beedro -  3.10.2013     kello on 17:21 ---Minulla näkyy olevan tuota sinistä ledinauhaa n. 4 metriä kelalla ja Warm whiteä on täysiä 5 metrin keloja. 5 eur / metri. Laitat sitten perään vielä tuollaisen kaukosäätimellä olevan virrankatkaisun ja himmentimen  :)

--- Lainaus päättyy ---
"Laitat sitten perään vielä tuollaisen kaukosäätimellä olevan virrankatkaisun ja himmentimen  :)" Siis minkälaisen himmentimen ja virrankatkaisun?
Onko himmentimessä oikenlaiset vastukset että nauha palaa?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.10.2013     kello on 17:17 ---Paitti että ei toimi. Tuo vakiovirtalähde kun alentaa jännitteen 9 volttiin. Se mitä itse tarkoitin olisi laite joka pitää lähdössä aina 12 volttia, riippumatta sisääntulojännittee stä. Tällöin LEDit saavat aina tasaisen jännitteen eivätkä vilku. Tosin tämä ratkaisu on kalliimpi kuin tuommoinen jännitettä alentava regulaattori...

--- Lainaus päättyy ---
Katoppas niin onkin. Taidan mennä tuonne ja kysyä 2kpl 1m lednauhaa ja siihen sopivat vastukset eteen. Luulisi että tuolla sen verran tietoa on. Tiiä häntäkään ???

Beedro:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 17:29 ---"Laitat sitten perään vielä tuollaisen kaukosäätimellä olevan virrankatkaisun ja himmentimen  :)" Siis minkälaisen himmentimen ja virrankatkaisun?
Onko himmentimessä oikenlaiset vastukset että nauha palaa?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on tuon himmentimen perässä itsellä pari metriä nauhaa ja hyvin pelaa.

Lisäksi löytyy manuaalistakin himmennintä.

K.E.V:
Mulla on iso liuta ledejä vakiona , osa himmentyy alkuperäisellä himmentimellä. Ei tartte ostaa mitään  Thumb

mjo33400:
Jos joku tarvitsee 12 voltin verkkolaitteita 4 ja 6 Ampeerisia ( harvinaisia ), niin minulta löytyy. Toi 99:n ehdottama DC/DC jännitteentasaaja on tosi hyvä, käytin niitä työelämässä paljon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View