Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledvalot

<< < (25/73) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.10.2013     kello on 15:14 ---Tuommoisella kytkennällä saa:

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ok...hmmmm avaatko hieman mitä tämä piirustus esittää? Siis komponentteja ja mikä
tässä on se idea? Tuo sähkökaavioiden luku ei tod.ole mun vahvuus. Kaverille voisi näyttää
tuota. Lie vaikea tehdä tuollainen?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 15:30 ---Ok...hmmmm avaatko hieman mitä tämä piirustus esittää? Siis komponentteja ja mikä
tässä on se idea? Tuo sähkökaavioiden luku ei tod.ole mun vahvuus. Kaverille voisi näyttää
tuota. Lie vaikea tehdä tuollainen?

--- Lainaus päättyy ---

Elektroniikkaharras tajalle ei ole mitenkään vaikea rasti tuon tekeminen.

Tosin just mietin että pitäisiköhän alkaa hommaamaan tuommoisia DC-DC jännitteen vakaimia, ja myymään niitä. Kun näyttäis olevan tarvetta LEDien takia...

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  3.10.2013     kello on 15:57 ---Elektroniikkaharrastajalle ei ole mitenkään vaikea rasti tuon tekeminen.

Tosin just mietin että pitäisiköhän alkaa hommaamaan tuommoisia DC-DC jännitteen vakaimia, ja myymään niitä. Kun näyttäis olevan tarvetta LEDien takia...

--- Lainaus päättyy ---
No varmaan markkinarko löytyy jos hinta vain ei karkaa pilviin. Tässä olis yks ostaja Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 16:09 ---No varmaan markkinarko löytyy jos hinta vain ei karkaa pilviin. Tässä olis yks ostaja Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Oliskohan joku 30-35€ liikaa? (12v/2A)

Beedro:
Minä en ole omiin asennuksiin noita diodeja laittanut yhtä lukuunottamatta, enkä ole huomannut eroa ledien kestoissa. Lienee hyvin paljon riippuvainen myös ledien laadusta. Minä olen nyt löytänyt hyviä ledejä ja niitä on varastossa tarvittaessa myös muidenkin tarpeeseen. Ledinauhaa löytyy eri värisävyillä ja tehoilla n. 50 metriä. Lisäksi löytyy spotti- ja lukuvaloihin paljon erityyppisiä ledejä. Mikäli jollain tarvetta niin voi kysyä yv:llä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View