Tekniikkakeskustelut > Valaistus

Ledvalot

<< < (24/73) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 14:44 ---Moro. Kun asensit nauhan niin laitoitoitko diodeja johdon ja nauhan väliin? Mä asensin nauhaa viime keväänä
ja nyt sitten suurin osa palaneita kun latausjännite heittelee liikaa ja ledit ei tuota kestäneet.Mä laiton 2 doidia per
diodi nauha.
Välkkyminen kyllä alkoi ärsyttään >:( Onko jollain antaa vinkki' miten tuon nauhan saa oikeasti pysymään ehjänä vaikka
jännite heittelee? Välkkymistä ei vissiin voi oikein immunisoida?

--- Lainaus päättyy ---
Laitta tehtaalla..

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  3.10.2013     kello on 14:54 --- Laitta tehtaalla..

--- Lainaus päättyy ---
Täh? Risto,mun koppi on 95-mallia ja sillo ei Led ollu in  ;) Ja nyt tehas on Ruotsissa. Muita
asiaani edistäviä vihjeitä?  Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 14:56 ---Täh? Risto,mun koppi on 95-mallia ja sillo ei Led ollu in  ;) Ja nyt tehas on Ruotsissa. Muita
asiaani edistäviä vihjeitä?  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Nyt on niin viestiä tehtaalle ;)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  3.10.2013     kello on 14:44 ---Välkkyminen kyllä alkoi ärsyttään >:( Onko jollain antaa vinkki' miten tuon nauhan saa oikeasti pysymään ehjänä vaikka
jännite heittelee? Välkkymistä ei vissiin voi oikein immunisoida?

--- Lainaus päättyy ---

Tuommoisella kytkennällä saa:

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 -  3.10.2013     kello on 15:03 ---Nyt on niin viestiä tehtaalle ;)

--- Lainaus päättyy ---
:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View