http://www.taloussanomat.fi/porssi/2012/12/05/pankki-nokia-hylkaa-windows-ja-siirry-androidiin/201243356/170
Paree olis kuin ei siirtyis.Olisi edes yksi jumittumaton versio..

Ja sitä paitti tuo oli jenkin mielipide siis maa jossa jumaloidaan Iippa-phonea.

Ei ole kovin vakuuttavaa.
En itse vaihtele puhelinta muuten kuin jos rikkoutuu enkä jaksa harrastaa mitään netin käyttöä kännyllä joten en jaksa innostua mistään kännykän nettiominaisuuksist
a mutta tässä olen jo pitemmän tovin kuunnellu eri ihmisten keskusteluita ja ohimennen heittämiä kommentteja puhelintensa omituisuuksista niin olen tullut siihen tulokseen että viisainta olisi laittaa Nokian lumia 820 jos ja kun se tulee markkinoille. :)Tai se Lumia 800.
Varmasti on hinta/laatu kohdallaan.

Jos netin käyttö on pääasia ja raha ei esteenä (eikä koko haittaa )niin tietty Lumia 920 olis paras.
Ajattelin nyt lähinnä omalta kantilta.
Edittiä:mainittakoon että mulla on puhelimena Nokian 5230 jolla nyt ei edes näe surffailla joten käyttöni rajoittuu ihan puheluihin.
En ole merkkifriikki ja kokemukset ovat Noksusta huonot vaimolle ja lapsille ostamistani Nokialaisista johtuen.
Mutta nyt olen palannut juurilleni ja ajatellut työllistää pientä Kiinan poikaa.