Varo ettei omppumiehet nää
Minä en viitti. Oon tottunut pitämään keskikokoista kädessä.
Minä en viitti. Oon tottunut pitämään keskikokoista kädessä.

|
Varo ettei omppumiehet nää
Minä en viitti. Oon tottunut pitämään keskikokoista kädessä. ![]() Näin jo ja tuli ihan oikeesti
![]() Mä oon pitänyt Weiccoa viimeisen päälle iMiehenä.
Ei ne iLaitteet mihinkään katoa. Käytössä pysyy edelleen. Ei ne iLaitteet mihinkään katoa. Käytössä pysyy edelleen.Ei sitä tiedä, järkiinsä voi tulla. Jopa savossa ![]() ...järkiinsä voi tulla. Jopa savossa Tai siis meinaat että Suomalaiset on viisastuneet kun iPhone oli myydyin puhelinmalli marraskuussa niin Soneralla, DNA:lla kuin Elisallakin. Lokakuun vika vkloppuna omani kun sain niin vaimo innostui viimein iLaitteista ja marraskuun alussa hänkin sai sitten omansa. Ihmettelen suuresti tuota Lumia innostusta, sukulaismiehellä 720 ja kahdesti jo särkynyt lasi, se kun tippuu niin herkästi, johtuuko se siitä kun on niin iso ja painava.
1520 nyt käytössä. Kokonsa puolesta on juuri sellainen kuin oletin sen olevan. Lisää kokemuksia laittelen kunhan tässä päivän mittaan niitä kertyy. Ensi tuntuma näppäimistöstä on positiivinen.
Saakos noista 1020 ja/tai 1520 malleista kuvat ulos raw:na, jotta niitä pääsisi käsittelemään koneella?
Saakos noista 1020 ja/tai 1520 malleista kuvat ulos raw:na, jotta niitä pääsisi käsittelemään koneella?kyllä se onnistuu. Googleta, Nokia 1520 raw Saakos noista 1020 ja/tai 1520 malleista kuvat ulos raw:na, jotta niitä pääsisi käsittelemään koneella?Ja kun Nokia Black tulee vanhempiin. RAW löytyy myös, ainakin 1020 mallista ^
^^ Ok, kiitos. Edit; tuossa näyttikin olevan juttua asiasta .. http://conversations.nokia.com/2013/11/20/nokia-camera-raw-dng-support-available-now/ Minä olen ainakin hyvin tyytyväinen tähän 1520, se mikä koossa hävitään voitetaan kyllä ylivoimaisesti käytön mukavuutena..
Minä olen ainakin hyvin tyytyväinen tähän 1520, se mikä koossa hävitään voitetaan kyllä ylivoimaisesti käytön mukavuutena.. piru kun ei Applen valikoimaan kuulu vielä tämänkokoluokan laitetta piru kun ei Applen valikoimaan kuulu vielä tämänkokoluokan laitetta Joko se tuo kutonen lienee tuollainen möhkäle, sillä menin ostamaankin tämän vitosässän jotta saa puhelimen joka on vielä puhelimen kokoinen eikä mikään phablet vaimikäsenytoli. ![]() |