En tiedä, näppäimistöstä, mutta chromen ainakin saa.
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk
|
En tiedä, näppäimistöstä, mutta chromen ainakin saa.
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk Ja tapatalkin saa toimintaan. On tässä 1520 lumiassa kyllä hieno näyttö ja toinen tämä ruudun näpyttely nakkisormilla jo aika kohtuulista, mutta ei vielä e7 qwerty voita, mutta tä.ä näppis on jo riittävän suuri
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk Juuri näppäsin kuvan terassilta oli aika pimeä. Hyvä kuva tuli
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk osaakohan tämä tapatalk muuttaa kuvan foorumille sopivaksi Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk
Ihmettelin mikä tuo tapatalkin allekirjoitus on. Topeliuksen Tapatalkin allekirjoitus näytti olevan Nexus5, aika uusi puhelin sekin. Tuo minun Tapatalkin allekirjoitus näytti olevan Lumia 1520 joku laitteen koodi "RM-937_eu_finland_202" http://gfxbench.com/device.jsp?benchmark=gfx27&D=Nokia+Lumia+1520+(RM-937%2C+RM-938%2C+RM-939%2C+RM-940)&testgroup=system Juuri näppäsin kuvan terassilta oli aika pimeä. Hyvä kuva tuliMinä kokeilin ottaa kuvan pilkkopimeässä vessassa. Kuva oli, kuin kirkkaassa päivänvalossa otettu, eikä hiukkaakaan rakeinen. Tuosta inspiroituneena kävin itsekin ottamassa kuvan pimeässä vessassa. Arviolta piti sihdata mutta sai ihan kohtalaisen kuvan tällä Sonyn kännykällä (kuvaa rajattu hieman).Mulla ei ole kyllä noin hienoa taulua vessassa... ![]() Mulla ei ole kyllä noin hienoa taulua vessassa... Haluutko? (On myytävänä)
Terveisiä pöntöltä
pimeetä oli. Minä kokeilin ottaa kuvan pilkkopimeässä vessassa. Kuva oli, kuin kirkkaassa päivänvalossa otettu, eikä hiukkaakaan rakeinen. NIin tämä maisema kuva oli otettu ilman salamaa klo 16.15, automaattiasetuksis sa. Pihalla ei ollut ainuttakaan valolähdettä ja ilma oli selvästi jo hämärä. Pitää ohuomenna klo 16.15 ottaa Nokian E7 sama kuva niin osaa vertailla kuvia. terveisiä pöntöltä Kyllä mamma ihmettelee mitä yksi kuvaa pilkkopimeässä vessassa. No siinä Se nyt on. Pyyhe Sent from myTer RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk Ja Se kuvakin
Sent from my RM-937_eu_finland_202 using Tapatalk Teillä on joko vessassa hemmetin harvat seinät, tai ootte sokeita. Nuo nyt ei ole pilkkopimeetä nähnytkään.
|