Itse olen nähnyt vain 25 tai 35€n maksuja noista uitetuista. Sekä maininta jotta takuu ohi. Itsellekin tuotiin juuri pari takuuhuoltoon. Avasin luurit ja ne oli umpihomeessa sisältä. Poka ihmetteli missä ihmeessä ne on kastunut 

|
Itse olen nähnyt vain 25 tai 35€n maksuja noista uitetuista. Sekä maininta jotta takuu ohi. Itsellekin tuotiin juuri pari takuuhuoltoon. Avasin luurit ja ne oli umpihomeessa sisältä. Poka ihmetteli missä ihmeessä ne on kastunut
![]() Saahan noita laskuja maksella, ei siinä mitään, mutta ne voi helposti riitauttaa ja silloin niiden oikeellisuus selviää. Yksikertaisesti, tuossa huoltoliike on tehnyt virheen, joko tarkoituksella tai tahattomasti. Varsinkin jos et itse pyytänyt lähettämään takaisin kapulaa.En muista enää. Tabletin kohdalla kokeilin itse kepillä jäätä kun itse uitin sen mutta pojan noksu ui vähän niin kuin salaa. Sampparista tuli se 60 € lasku. Nokialaisen summaa en muista tarkkaan. Voihan se olla pienempikin. Tässä kiljusen perheessä kun sattuu ja tapahtuu koko ajan..... laita orginaali sähköpostilla minulle, niin laitan sen tänne esille. Eipä ole vielä näkynyt sähköpostissa alkuperäistä kuvaa ![]() Eipä ole vielä näkynyt sähköpostissa alkuperäistä kuvaaJuu eikä näy vielä hetkeen. Olen kesälomalla ja palaan kotio ens vuonna. Juu eikä näy vielä hetkeen. Olen kesälomalla ja palaan kotio ens vuonna. ![]() Hieman OT;
http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2012/12/27/vuoden_alypuhelin_-aanestys_ratkesi_murskavoittoon mielenkiintoinen tulos? Tuollaista kertovat ... Miksiköhän gizmodo on käyttänyt photoshoppia, luulisi että vertailut tehtäisiin orginaaleilla kuvilla? Miksiköhän gizmodo on käyttänyt photoshoppia, luulisi että vertailut tehtäisiin orginaaleilla kuvilla? Oliskohan kuvattu RAWina ja sitten PS:lla muutettu jpegiksi, sen jälkeen vertailu? Oliskohan kuvattu RAWina ja sitten PS:lla muutettu jpegiksi, sen jälkeen vertailu? Ootko tosissasi että jollakin kännykällä pystyy kuvaamaan RAW muotoisia kuvia? ![]() Ootko tosissasi että jollakin kännykällä pystyy kuvaamaan RAW muotoisia kuvia? ![]() [/quote] En oo ihan tosissani, kunhan heitin kevyen ilmaisun (oli kysymysmerkki perässä)! Täytyy katsella, saisko asiasta (kuvista) irti lisätietoja. Sinänsä aivan sama, miten homma hoidettu, kunhan on tasapuolinen ja oikeudenmukainen kaikille osapuolille! Mielenkiintoista ... http://www.nokia.com/us-en/lumia928
|