Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Aika hieno kamera uudessa Lumiassa

<< < (11/83) > >>

nurmi:
Voiko tuollaisen esittelyn jälkeen muuta tehdä kuin heitellä mutu kommenttia. Kun ei kenelläkään ole tietoa miten rauta ja softa toimii  :-X Kun on kerrottu vain että tämmönen tulee myyntiin joskus ja jollain hinnalla.
Ilmeisesti ei aikataulut ole pitäneet MS.n puolella.
No keskiviikkona nähdään taas kuinka esittely pitää järjestää  Thumb

K.E.V:
Juu mielenkiintoinen ketju, otin ekaakertaa läppärin esiin reissuunlähdön jälkeen. Lueskelin kai tunnin ja naureskelin 8)
Siellä näyttää olevan asiantuntijoita , trollaajia, hatterita jne liikenteessä. Noista spekuloinneista vielä, tuntuu oudolta että jokin tuote spekuloidaan maan rakoon vaikkei siitä tiedetä muuta kuin netissä nähdyt kuvat. Nämä mollaajat ei tuo esiin muutakuin omat juttunsa. Unohdetaan että siinä on IPS paneeli, 4Gverkko + aika mahtipontiset ominaisuudet muutenkin. Lisäksi käyttis on täysin uusi, mistä tuskin kukaan osaa täällä sanoa yhtään mitään. Tuon "raudan heuikkouksistakaan" ei voi oikein kommentoida. Kun ei tiedetä tarvitseeko softa mitään tuhotonta suoritinta tekemään työn. Ennemminkin epäilen että softa pyörii hyvin kevyellä raudalla. Ensiksikin softan sujuvuuden vuoksi, toiseksaeen virrankulutuksen vuoksi. Tämähän on nähty vaikkapa Linux/Windows puolella. Linukka pyörii paljon pienemmillä paukuilla kuin Windows.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 10.09.2012     kello on 19:02 ---No keskiviikkona nähdään taas kuinka esittely pitää järjestää  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Ja kaikki kumartaa hurmiossa vaikkei ole muuta keksitty kuin "pyörä uudelleen". Ainakin aiemmin on näin käynyt 8)

--- Lainaus käyttäjältä: nurmi - 10.09.2012     kello on 19:02 ---Voiko tuollaisen esittelyn jälkeen muuta tehdä kuin heitellä mutu kommenttia. Kun ei kenelläkään ole tietoa miten rauta ja softa toimii  :-X Kun on kerrottu vain että tämmönen tulee myyntiin joskus ja jollain hinnalla.

--- Lainaus päättyy ---

Tulee marraskuussa. Joka sekin on julkinen tieto.

nurmi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.09.2012     kello on 19:14 ---Ja kaikki kumartaa hurmiossa vaikkei ole muuta keksitty kuin "pyörä uudelleen". Ainakin aiemmin on näin käynyt 8)

--- Lainaus päättyy ---
No pientä fanaattisuutta saattaa esiintyä  :D
Lähinnä tarkoitin että esitellään valmistuote ja kerrotaan mistä, milloin ja mihin hintaan .

putkimies:
No, kunhan tuo uusi lumia tulee markkinoille, niin varmaan minun pitää sellainen ostaa. Voin sitten kertoa onko yhtä "surkea" kuin on tämä mun nykyinen lumia 800.   tästähän oli ketju keväällä.
    No, on tämä hiukan päivityksistä parantunut, toimii nyttemmin jopa tukiasemana. Ja on tässä joitakin hyviäkin jopa hienoja ominaisuuksia, niitä vaan ei osannut arvostaa, ennenkuin niihin jäi koukkuun.
...Minulle tärkein on juuri hyvä kamera ja hyvä video sekä makrokuvaus varsinkin vaatimattomassa valossa. Jos tuossa uudessa on kameran lisäksi musiikkisoitin saatu paremmaksi, niin voisi sopia minulle kuin nyrkki silmään!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View