Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Aika hieno kamera uudessa Lumiassa
K.E.V:
http://www.nok4us.com/2012/09/specs-sheet-lumia-920-vs-apple-iphone5.html
Joku tutkinut ominaisuuseroja Thumb
Edit: Tässä ei itsellä ollut mielipidettä, vain netin syövereistä löydettyä. Ihan turhaa jurnuttaa mulle ;D
Topelius:
Nyt oli kyllä todella hyvä asia Nokialle, ettei Applessa ollut mitään maailmaa mullistavaa keksintöä. Nokialla voi olla hyvä valttikortti tuo kamera ja langaton lataus. Ja nyt jopa Applekin jäänyt kiinni valehtelusta :))
Sent from my GT-P7300 using Tapatalk 2
Aakku:
Lähti tilaukseen uudeksi työpuhelimeksi.
Saa nähdä, koska saa käteensä. Toki vanha N95 8GB edelleenkin on hyvä, mutta ei pysy enää softapäivityksissä perässä.
pamaus:
Pikkusen on noiden Lumia 800 hinnat laskeneet, kävin viikonloppuna hakemassa pari Lumia 800 työpuhelimiksi Velj. Keskiseltä.
Hinta oli enää 299 € / kpl, vanha tarjouslappu oli alla 429 € ja aivan päteviä värkkejä.
K.E.V:
Näinhän se luuri halpenee. Itse ostin aikoinaan Mobira Cityman 900:n autosarjan kera Mannerheimintie 4 Mäkitorpasta. Lähtöhinta 24.000 fim sain 17.500fim. Samoin maailman eka gsm Nokia 1011 + autosarja, ne oli jo halvat olisiko ollut ~9000 fim lähtöön. Tuon ostin 1992 tai 1993 . Elämä on :laugh:
Lisäksi en ole kuullut tai itse saanut ainoatakaan puhelinta puhuttua loppuun. Nyttenkin on kaapissa muutama 2110 rinnakkaismalleinee n , toimivia koneita. akut vähän heikot 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta