rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tukes on havainnut klapisirkkeleissä turvallisuuspuutteita  (Luettu 7013 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Tukes on havainnut klapisirkkeleissä turvallisuuspuutteita
« Vastaus #15 : 22.08.2012 kello on 12:41 »
Eikös kunnon puusepän tunnekin siitä että puuttuu juurikin niitä sormia... :(
Itse tunnen het 3 puualalla toimivaa joilta puuttuu erinäinen määrä sormia.Eli laitteet alkaa olla liian tuttuja ja homma liian yksitoikkoista niin aletaan oikoa työohjeita. :'(
Eli laite ei tunnu enää vaaralliselta ja jos siitä vielä puuttuu ne turvalaitteet niin vahinkohan ihan odottaa nurkan takana.
Itse kirosin halkomakoneen 2 katkaisin järjestelmää ennenkuin terä liikkuu mihinkään kunnes ajatteli mitä voisi sattua jos voisi yhdellä kädellä käynnistää terän ja toisella pitää kiinni pölkystä. :(
Satavarmasti sen tuhannen yhden pölkyn jälkeen toinen käsi olisi siellä puun ja vastaterän välissä...
  Olen tehnyt puusepän töitä monta kymmentä vuotta,koneita on joka työvaiheeseen ollut,kaikki sormet on tallella !! ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:44
« Vastaus #16 : 22.08.2012 kello on 19:23 »
  Olen tehnyt puusepän töitä monta kymmentä vuotta,koneita on joka työvaiheeseen ollut,kaikki sormet on tallella !! ;D

Minä oon samaa mieltä että kannattaa pitää huolta sormista koska uudet kasvaa kovin hitaasti.

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
« Vastaus #17 : 22.08.2012 kello on 20:18 »
Ei pidä silti unohtaa, että TUKES tekee hyvää työtä. Ajatelkaa jos sitä ei olisi, mitä pommeja täälä myytäisiin.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:46
« Vastaus #18 : 22.08.2012 kello on 22:43 »
Ei pidä silti unohtaa, että TUKES tekee hyvää työtä. Ajatelkaa jos sitä ei olisi, mitä pommeja täälä myytäisiin.

Pommejahan on myyty pitkään, nyt Tukes käskee  lopettaa.... >:(

Edit: lainaus korjattu, admin

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:57
« Vastaus #19 : 23.08.2012 kello on 08:19 »
Pommejahan on myyty pitkään, nyt Tukes käskee  lopettaa.... >:(

Se on hyvä.