Setencostas punkkua ruoan kanssa. Connemara turvetislettä jälkkäriksi. Cheers
Lapset tuli yllättäen kylään, kaatoivat mulle ison xo konjakki lasin piripintaan, oottavat josko nukahtaisin.. Viime yönä ehkä torkahdin, nyt ei väsytä yhtään.itse ajattelin mennä talliin hopeaa valamaan, lapset väittää ett mun pitäis nukkuakin, no jos huomenna uni tulis.
Lapset tuli yllättäen kylään, kaatoivat mulle ison xo konjakki lasin piripintaan, oottavat josko nukahtaisin.. Viime yönä ehkä torkahdin, nyt ei väsytä yhtään.itse ajattelin mennä talliin hopeaa valamaan, lapset väittää ett mun pitäis nukkuakin, no jos huomenna uni tulis. Lasten suusta kuuluu totuus. Mene nukkumaan nyt.
Eilisten kaverin eläkeläksiäisten jälkeen ollut pitkä päivä ja oikea sampanja teki kyllä juuri hyvää äsken. Meinaa pullo. No meni siitä rvalle osa ja tyttäretkin maistoi.
Jos joku haluaa osoitteen aivan mainiolle sampanjatilalle lähellä Eperneytä niin privaa vaan. Reilu 15 euroa normaali, 17 euroa rose. Todella korkea laatu ja maussa on luonnetta, toisin kuin isojen talojen tusinatuotteilla. Jotka maksaa tuplat. Kulkijan iltakalja Toivottavasti ei ole paimennushommia huomenna! |