Ihan per*eestä Hyvät juomat, oikein mukava seura ja ruoka kohdallaan.Silti järjetön krapula!
Ikä tuo näköjään omia vinkeitä mukanaan Eipä krapulasta tietoakaan, eri syistä. No nyt uuden vuoden saunaan menossa ja ryyppy Suomen vuodelle!
Ikä tuo näköjään omia vinkeitä mukanaan Jospa kun ikää tulee vielä vähän lisää, niin pääsisit noista krapuloista kokonaan eroon. En muista milloin mulla on viimeksi ollut krapula. (Enkä muista milloin on ollut hauskaa?) Jospa kun ikää tulee vielä vähän lisää, niin pääsisit noista krapuloista kokonaan eroon.Toivotaan. Uskon että tyhmäkin oppii pikku hiljaa ottamaan iisimmin Salud Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu ja meet vaan aurinkoa ottamaan Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu ja meet vaan aurinkoa ottamaan Meinaat että meni ihan päinvastoin: Tippoja löytyy ja aurinko on ulkona, mahdollisimman kaukana... Minä kun luulin että sulla on tipaton tammikuu ja meet vaan aurinkoa ottamaanSe tipaton on vanhanaikasta nykyisin tipat on
Ei vielä baariin, vasta saunan jälkeen.
Ei vielä baariin, vasta saunan jälkeen.Vasta saunassa ja sitten baariin vai mitenkä se nyt menikään
Vasta saunassa ja sitten baariin vai mitenkä se nyt menikään Entäs tämä: Ensin saunaan ja sitten vasta baariin? |