rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Orgin baari  (Luettu 838580 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:08
  • viva la France
Vs: Orgin baari
« Vastaus #4320 : 20.02.2016 kello on 17:16 »
Lenkillä käytiin kauniiman puoliskon kanssa ja keli oli kuin morsisn ja anoppi yhdessä eli myrskyisä ja kostea. Siispä nyt nautin vaimo  tehdessä välipalaksi amerikkalaisia pannukakkuja ison mukillisen kuumaa kaakaota konjakin kera. Proost!!! ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #4321 : 20.02.2016 kello on 18:44 »
Huilatkoon maksa taas, kun keskiviikko ja edellinen lauantai meni maksan kannalta heikosti.  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Orgin baari
« Vastaus #4322 : 20.02.2016 kello on 19:48 »
Naksautin Karjalapurkin saunan jälkeen.

  • Vieras
  • Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4323 : 20.02.2016 kello on 22:17 »
    pari lasillista Vapaalla valkkaria

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4324 : 21.02.2016 kello on 00:08 »
    Pikkuisen launtaita vietellyt. Joku roti sentään, ei tässä nyt sentään ihan kokonaan ole alettu terveellistä elämää viettämään.

    Tai sitten kuittasin illan touhuilut etukäteen iltapäivän rankalla, reilun tunnin sauvakävelylenkillä . Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4325 : 21.02.2016 kello on 00:14 »
    Pitäähän sitä muutama olut ottaa rankan suunnistussuorituks en jälkeen,ihan vaan et nestetasapaino säilyy

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4326 : 21.02.2016 kello on 00:17 »
    Olut on hyvä palautusjuoma. Tää radler on vähän turhan makea, ja suorituksestakin on jo 8 tuntia.  :o

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.02.2024 kello on 16:47
    • Tervajoki "Pohojammaalla"
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4327 : 21.02.2016 kello on 00:28 »
    Meikä joka on erilainen "entinen nuori" jolle ei maistu olut eikä lonkero vaan kirkas viina johon sitten voi tehdä mitä mielikuvituksellism ipia lantrinkeja.

    Äskettäin piti välttämättä ostaa alkosta Napue Giniä kun sitä pitkän odotuksen jälkeen tuli valikoimaan. Tuo pienen valmistajan tuote voitti maailman laajuisesti merkittävän palkinnon kun juomia arvioitiin. Ei muuten mutta kun Kyrö Distillery Company toimii Isonkyrön vanhan osuusmeijerin tiloissa johon emännän maitotilan maidot toimitettiin silloin kun se vielä oli meijerinä. Siis jonkinlaista lukkarinrakkautta.. .

    Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
    • Epsoo
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4328 : 21.02.2016 kello on 00:30 »
    Olut on hyvä palautusjuoma. Tää radler on vähän turhan makea, ja suorituksestakin on jo 8 tuntia.  :o

    Radler ei ole olutta, vaan juomasekoitus (50/50 olutta ja limua).

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4329 : 21.02.2016 kello on 10:02 »
    Meikä joka on erilainen "entinen nuori" jolle ei maistu olut eikä lonkero vaan kirkas viina johon sitten voi tehdä mitä mielikuvituksellism ipia lantrinkeja.

    Äskettäin piti välttämättä ostaa alkosta Napue Giniä kun sitä pitkän odotuksen jälkeen tuli valikoimaan. Tuo pienen valmistajan tuote voitti maailman laajuisesti merkittävän palkinnon kun juomia arvioitiin. Ei muuten mutta kun Kyrö Distillery Company toimii Isonkyrön vanhan osuusmeijerin tiloissa johon emännän maitotilan maidot toimitettiin silloin kun se vielä oli meijerinä. Siis jonkinlaista lukkarinrakkautta.. .

    Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...

    Aivan.  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
    • Kulkija
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4330 : 21.02.2016 kello on 11:53 »
    Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...

    Hyvää tonicia tai grapea, niin on mun suunmyötäistä. Jälkimmäinen yhdistelmä voittaa minkä tahansa valmislonkeron. Mulla on Napue vielä maistamatta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4331 : 26.02.2016 kello on 17:55 »
    Voe tokkiisa. Useampaan otteeseen olen rämpsytellyt olkaimia muutaman vuoden aikana, ettei minulle tule flunssaa. Nyt kuitenkin vähän siltä tuntuu. Kuumaa mustaherukka mehua ja Ouzoa. Soa tiijä, heitetäänkö kohta kärryn pyöriä.  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:08
    • viva la France
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4332 : 26.02.2016 kello on 18:02 »
    no jos kärrinpyöriä heittelet niin ouzo tehnyt työnsä hyvi eli antanut lunssalle kyytiä. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:08
    • viva la France
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4333 : 26.02.2016 kello on 18:42 »
    On niin keväinen keli että pitemmittä puheitta poutapäivän juomaa. Tämä ne saapas ihmiset osaa tehdä raikkaaksi. Eli Cin Cin ;)



    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Orgin baari
    « Vastaus #4334 : 26.02.2016 kello on 18:56 »
    Kotikaljaa tässä hieman.