Sivuja:
Toiminto
  • #4321 kirjoittanut "Masi" 20 Feb 2016
  • Lenkillä käytiin kauniiman puoliskon kanssa ja keli oli kuin morsisn ja anoppi yhdessä eli myrskyisä ja kostea. Siispä nyt nautin vaimo  tehdessä välipalaksi amerikkalaisia pannukakkuja ison mukillisen kuumaa kaakaota konjakin kera. Proost!!! ;)
  • #4322 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 20 Feb 2016
  • Huilatkoon maksa taas, kun keskiviikko ja edellinen lauantai meni maksan kannalta heikosti.  ;)
  • #4323 kirjoittanut seppoko 20 Feb 2016
  • Naksautin Karjalapurkin saunan jälkeen.
  • #4324 kirjoittanut aaoulusta 20 Feb 2016
  • pari lasillista Vapaalla valkkaria
  • #4325 kirjoittanut Alan 21 Feb 2016
  • Pikkuisen launtaita vietellyt. Joku roti sentään, ei tässä nyt sentään ihan kokonaan ole alettu terveellistä elämää viettämään.

    Tai sitten kuittasin illan touhuilut etukäteen iltapäivän rankalla, reilun tunnin sauvakävelylenkillä . Thumb
  • #4326 kirjoittanut trapper 21 Feb 2016
  • Pitäähän sitä muutama olut ottaa rankan suunnistussuorituks en jälkeen,ihan vaan et nestetasapaino säilyy
  • #4327 kirjoittanut Alan 21 Feb 2016
  • Olut on hyvä palautusjuoma. Tää radler on vähän turhan makea, ja suorituksestakin on jo 8 tuntia.  :o
  • #4328 kirjoittanut jip59 21 Feb 2016
  • Meikä joka on erilainen "entinen nuori" jolle ei maistu olut eikä lonkero vaan kirkas viina johon sitten voi tehdä mitä mielikuvituksellism ipia lantrinkeja.

    Äskettäin piti välttämättä ostaa alkosta Napue Giniä kun sitä pitkän odotuksen jälkeen tuli valikoimaan. Tuo pienen valmistajan tuote voitti maailman laajuisesti merkittävän palkinnon kun juomia arvioitiin. Ei muuten mutta kun Kyrö Distillery Company toimii Isonkyrön vanhan osuusmeijerin tiloissa johon emännän maitotilan maidot toimitettiin silloin kun se vielä oli meijerinä. Siis jonkinlaista lukkarinrakkautta.. .

    Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...
  • #4329 kirjoittanut 99 21 Feb 2016
  • Olut on hyvä palautusjuoma. Tää radler on vähän turhan makea, ja suorituksestakin on jo 8 tuntia.  :o

    Radler ei ole olutta, vaan juomasekoitus (50/50 olutta ja limua).
  • #4330 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 21 Feb 2016
  • Meikä joka on erilainen "entinen nuori" jolle ei maistu olut eikä lonkero vaan kirkas viina johon sitten voi tehdä mitä mielikuvituksellism ipia lantrinkeja.

    Äskettäin piti välttämättä ostaa alkosta Napue Giniä kun sitä pitkän odotuksen jälkeen tuli valikoimaan. Tuo pienen valmistajan tuote voitti maailman laajuisesti merkittävän palkinnon kun juomia arvioitiin. Ei muuten mutta kun Kyrö Distillery Company toimii Isonkyrön vanhan osuusmeijerin tiloissa johon emännän maitotilan maidot toimitettiin silloin kun se vielä oli meijerinä. Siis jonkinlaista lukkarinrakkautta.. .

    Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...

    Aivan.  Thumb
  • #4331 kirjoittanut Alan 21 Feb 2016
  • Eihän tuo gini mun suuhun mitenkään erinomaisen makuista ollut, siis ensimmäinen ryyppy suoraan pullon suusta ei ollut mun makuhermojen mieleinen. MUTTA kun muutaman siivun raakana tuota 46,3 prosenttista otti niin havainto oli että pieninä annoksina pitkin iltaa se oli oikeasti hyvää...

    Hyvää tonicia tai grapea, niin on mun suunmyötäistä. Jälkimmäinen yhdistelmä voittaa minkä tahansa valmislonkeron. Mulla on Napue vielä maistamatta.
  • #4332 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Feb 2016
  • Voe tokkiisa. Useampaan otteeseen olen rämpsytellyt olkaimia muutaman vuoden aikana, ettei minulle tule flunssaa. Nyt kuitenkin vähän siltä tuntuu. Kuumaa mustaherukka mehua ja Ouzoa. Soa tiijä, heitetäänkö kohta kärryn pyöriä.  ;)
  • #4333 kirjoittanut "Masi" 26 Feb 2016
  • no jos kärrinpyöriä heittelet niin ouzo tehnyt työnsä hyvi eli antanut lunssalle kyytiä. ;)
  • #4334 kirjoittanut "Masi" 26 Feb 2016
  • On niin keväinen keli että pitemmittä puheitta poutapäivän juomaa. Tämä ne saapas ihmiset osaa tehdä raikkaaksi. Eli Cin Cin ;)


  • #4335 kirjoittanut winemaker 26 Feb 2016
  • Kotikaljaa tässä hieman.
Sivuja:
Toiminto