Vaan minun reissut on vaan Norjan suuntaan!
|
Vaan minun reissut on vaan Norjan suuntaan! Tulipa tupa täyteen sukulaisii,oli pakko ottaa muutama
Tulipa tupa täyteen sukulaisii,oli pakko ottaa muutama Nyt sinä. Tuohan on jo sukurutsausta. Antaa mennä vain, kaikkihan nykyään on "luonnolista ja normaalia". ![]()
Avasin naapurin itse paneman viinipullon.
Olipa suun myötäistä. Pitäisiköhän kysyä lisää??
Kysy vaan ! Korkeintaan turpiin tulee. Parhaassa tapauksessa pullo tai pari. Ainakin jälkeepäin sanomista. Hyvää tai pahaa. Siis sanomista . Avasin naapurin itse paneman viinipullon.Eipä kuullosta huonolta. Pitäiskös ihan pikkisen käydä kellarin puolella itekkin...jos ois jäännä äiteemuorin viinnie.. ![]() Jo vain...Näin se Jushi viikonloppu alkaa.. ![]() Avasin naapurin itse paneman viinipullon. ohje minullekkin joskos uskaltautuis ja kokeilis kunhan noi viinin teko marjat kypsyy ![]() Avasin naapurin itse paneman viinipullon.Aika hemmo on kun viiniä panee olen tähän asti luullut että olutta pannaan ![]() "Poika" kyllä voi pulputtaa monessakin kellarissa tai kaapissa, paneminen on siitä kaukana. Kippis kumminkin ![]() emmää huomenis muuten mittää viiniä ottais
mut kun teen tästä ohjeesta mansikkapelättimien niin onhan toi viinitönikkä tyhjennettävä (onneks osa on jo juotunna ) että saan sen foolion josta sen teen http://www.iltasanomat.fi/lifestyle/art-1288569995164.html Piti poiketa tänne Baariin yhdelle Pirkalle. Terveisiä Kunkulta, huomenna haemme pojanpoikamme testaamaan leikkaria ja uima-allasta ja vesiliukua.
|