No se vaunu.
Voin kertoa että kun vaunun välillä on 8 vuotta ikäeroa niin ei se ainakaan vanhemman vaunun eduksi käänny.
Kabe oli yllättävän rauhallinen perässä(johtunee kitkapäästä).
Leveys on poikaa eli nyt mahtuu hyvin olemaan.U-ryhmä on just sitä luksusta mitä kaipasin.Kabe lämpiää nopeammin mutta vielä jäi mietityttään se että kovilla pakkasilla ei lähtenyt pannu käyntiin vaikka käynnistin useasti.Jospa se johtui pitemmistä kaasuputkista ja siitä että letku oli tyhjä.
Sänky on järkyttävän hyvä verrattuna Solikkaan.Siis nukkuu syvästi kun kerran nukahdat.
Vaunu ei turhia ääntele kun kävelet tai jos ulkona tuulee myrskylukemia niinkuin nyt.Varmaan tähän on panostettu äänieristykseen erilailla kun 90 luvulla.
Sinällään epäreilua vertailua näiden kahden välillä.
Solikka on vieläkin mun mielestä hyvä vaunu jonka voin milloin vaan laittaa uudelleen.Nyt ei vaan sattunut kohdalle(tai siis sattu mutta hinta oli suolanen
)
Jos joku haluaa hyvän vaunun niin alkaa suunnistaa Ouluun.Tuskin on kovin kauaa myynnissä kunhan sesonki alkaa.
Ja jos kiinostus heräs mun entistä vaunua kohtaan niin ottaa yhteyttä minuun niin kerron mitä pikkuvikoja siinä oli/on.Riippuen onko myyjä korjannut ne.
Solikka on tosi kevyt vaunu vetää ja muutenkin monikäyttöinen mun mielestä.Pannu toimi aina ja yleensäkin kaikki toimi.Iso kemssa (Kabessa on pieni).Ei ollut lämminboileria eli vain kylmä vesi.(Kabessa on lämmin vesi).
Harmaavesi meni Solikassa ulos eli jääty ämpäriin.Huono asia.(Kabessa on lämpimässä harmaavesi jonka voit pudottaa ämpäriin kun haluat.Sanovat että se venttiilikin jopa toimis pakkasilla,ei ole omaa kokemusta.
)
No jospa tässä nyt vähän tuli pilkottua hyvät/huonot asiat.Muistetaan kuitenkin että vaunuilla on ikäeroa...