Toi ehtoolla laatikon lapin kultaa ovelle.Jotenki vaikuttais paremman makuselta kun noi ite ostetut NAM NAM

|
Toi ehtoolla laatikon lapin kultaa ovelle.Jotenki vaikuttais paremman makuselta kun noi ite ostetut NAM NAM ![]()
Tuleva vävypoika hommasi hiacen ja joutuupi nyt keväällä lähtemään mun kanssa reissuun,meinaan Viroon hakemaan mulle janojuomaa,toki tuodaan sille hääjuomat samalla. Olen kuulemma maksumies...tuleekos ne hääjuomat sulhaselle jotta uskaltaa vai iha hää vieraille.. ![]() ![]() Nooh, nyt täällä Baarin lämpöisessä yhdet wiskit, 10 years old´ ones! Cheers! tuleekos ne hääjuomat sulhaselle jotta uskaltaaJuu taitaa osa tulla sentään häävieraille,kyllä sulhanen uskaltaa...mutta miten mä uskallan sen puheen pitäää.. Juu taitaa osa tulla sentään häävieraille,kyllä sulhanen uskaltaa...mutta miten mä uskallan sen puheen pitäää.. Pitäähän Sun tarkistaa booli ensteks, että pu.. eikun juhlat onnistuu! ![]()
Pitäähän Sun tarkistaa booli ensteks, että pu.. eikun juhlat onnistuu!Paras juhlapuhe on kun kilistää lasia,saa puheen vuoron,"otetaas taas" !! ![]() Paras juhlapuhe on kun kilistää lasia,saa puheen vuoron,"otetaas taas" !!Ja tuota neuvoa nouvatettu, kippis Ja Monnettia vaihteex Hyvvää ! Ei passaa vaan kovin montaa ottaa. Nii, minnes´ sitä matka olikaan? ![]() ![]() Kunhan saan tuon siirtymätaipaleen kentälle ajettua ensin, ei kerkee edes nisukahveille välillä. ![]()
![]() ![]() |