Aattelin ottaa illalla tätä 

|
Aattelin ottaa illalla tätä
![]()
Lähden täydentämään baarin Pirkkaolut varastoa.
![]()
Oiskohan meikäläinen tuohon "syyllinen" !!
tiedättekös baarilaiset tälläistä olutta jota voi ainakin ostaa ranskasta ...on siis ranskalaista olutta ..
etiketissä lukee 1664 GOLD un caractere en or (HUOM ...tuon e päällä on myskin ´eli heittomerkk DOUBLE FERMENTATION 1,2 25cle ja 6.1% oli muuten parasta olutta mitä muistan koskaan juoneeni ... ![]() saiskohan tuota jostain täältäpäin ... itse sain näitä tuliaisiksi kaverilta ja enään vain tämä 1 plo jäljellä ... ne ovat siis lasipuloja ja aina 6kp paketeissa .... ![]() ? ![]() Perho-ukko ... uskoisin , et aika monikin on syyllinen tuohon piristykseen ....
![]() ^^
Olen nähnyt kaupassa Ranskassa viime syksynä, en muualla. Liekö Kronenbourgin tekele. En muista, ostinko tuota silloin. Olut on vahvasti henkilökohtainen makuasia; minusta ranskalaiset oluet ovat pääsääntöisesti melko persoonattomia, vähänkuin suomalaisetkin oluet, mutta onneksi siellä on belgejä hyvin ja kohtuuhintaan saatavilla. ![]() vielä tuost oluest
oisko tuo panimo tai osoite kumpi lie .. starsbourg ...tuos on niin paljo txt .. ei jaksa kaikkii kopsaa ... ![]() tämä olut on sellaista tooosiii pehmeää ... mut just niin se on yx tykkää lagerist toinen taas toisest ... jot taas tultiin näihin makuasioihin ... mut onks mun suus vikkaa , kun nuo tarjous oluet maistuu vedelle , kun taas kalliimmat eivät ...noo-o taitaa olla ihan mun makujuttui taas tääkin oletus ![]() Ostin kerran kukko-olutta ja se taasen maistu ihan herneeltä.Aivan kamalan makuista.Ei kelvannut kelleen, piti hakea kaupasta Sandelssia.Se on kotimaisista olueista mun makuun.
Ostin kerran kukko-olutta ja se taasen maistu ihan herneeltä.Aivan kamalan makuista.Ei kelvannut kelleen, piti hakea kaupasta Sandelssia.Se on kotimaisista olueista mun makuun.On myös Olvia !! Olisko toi Sipun olut http://www.carlsberggroup.com/brands/Pages/Gold1664.aspx
On myös Olvia !! Laitilan Kukko ei taida olla Olvia... (?) Mut Sandells on....
Olisko toi Sipun olut http://www.carlsberggroup.com/brands/Pages/Gold1664.aspx juu samaa juomaa ... tuota vois ostaa jos vain tietäs mist ? ![]() Villi arvaus,-Tanskasta ja tsekkaa nyt alkon sivutkin
![]() |