Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (445/1924) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Pullon pohjia on pyritty saamaan pois isommalla porukalla. Fiiliskukkaan sopisi nyt tankata jo uusiakin.

Vesseli:
Sattui pieni vahinko. Latasin jääkaappiin täydennystä ja sitten erehdyin ottamaan väärältä hyllyltä kaljan (aikuisten oluen), joka oli lämmin. Hyi minua!

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 31.08.2013     kello on 23:24 ---Sattui pieni vahinko. Latasin jääkaappiin täydennystä ja sitten erehdyin ottamaan väärältä hyllyltä kaljan (aikuisten oluen), joka oli lämmin. Hyi minua!

--- Lainaus päättyy ---
Thumbd Joko olet selvinnyt järkytyksestä?

Rölli:
pitäskö tänäänni syyvä pikkase juustoi ja palanpainikkeeksihh a ei oo vaihtoehtoo, ku on vaan yhtä punkkua

vesako:
Onnea nimipäivä sankarille. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View