Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
Pullon pohjia on pyritty saamaan pois isommalla porukalla. Fiiliskukkaan sopisi nyt tankata jo uusiakin.
Vesseli:
Sattui pieni vahinko. Latasin jääkaappiin täydennystä ja sitten erehdyin ottamaan väärältä hyllyltä kaljan (aikuisten oluen), joka oli lämmin. Hyi minua!
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 31.08.2013 kello on 23:24 ---Sattui pieni vahinko. Latasin jääkaappiin täydennystä ja sitten erehdyin ottamaan väärältä hyllyltä kaljan (aikuisten oluen), joka oli lämmin. Hyi minua!
--- Lainaus päättyy ---
Thumbd Joko olet selvinnyt järkytyksestä?
Rölli:
pitäskö tänäänni syyvä pikkase juustoi ja palanpainikkeeksihh a ei oo vaihtoehtoo, ku on vaan yhtä punkkua
vesako:
Onnea nimipäivä sankarille. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta