Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: VeeKoo - 1.09.2013 kello on 20:30 ---Onnea nimipäivä sankarille. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb
Pitääpä mennä tarkistamaan, löytyisikö yhtään päivän sankaria kaapista!!
jamppa508:
Kyllä suolakurkut vaan on hyviä, kun ne huuhtelee alas venäläisellä vodkalla Kippis
sipu:
meinasin napata kainaloon lapin kullan
je mennä terassille sen naatiskelemaan
mutta soffa kuiski
tuu tänne... tuu tän-nee-ee ???
joskos sitten vaan soffanurkaan
naatiskelemaan pitkin pituuttaan
vaikka pienen pienistä ilta tirsoista Thumb
kun toi töllökin huutaa fiiu fiiuuu ..f-1 :siä Thumbd
ja ehkä huomenna saan
sitten lapin kultaa naatiskella
hieman pirteempänä
kun nukkuu hyvin yön yli :)
Turhan Höpöttäjä:
Nepalilaiseen ravinteliin arveltiin mennä emännän kanssa syömään. Jos sitten hätäpäissä jonkun kaljankin sutkauttaisi. ;D
Aippe:
Kyllä oli Carillopaukku Vodkalla vahvistettuna niiin suun myötäistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta