Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (446/1924) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: VeeKoo -  1.09.2013     kello on 20:30 ---Onnea nimipäivä sankarille. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb  Thumb

Pitääpä mennä tarkistamaan, löytyisikö yhtään päivän sankaria kaapista!!

jamppa508:
Kyllä suolakurkut vaan on hyviä, kun ne huuhtelee alas venäläisellä vodkalla Kippis

sipu:
meinasin napata kainaloon lapin kullan
je mennä terassille sen naatiskelemaan 
mutta soffa kuiski
tuu tänne... tuu tän-nee-ee  ???
joskos sitten vaan soffanurkaan
naatiskelemaan pitkin pituuttaan 
vaikka pienen pienistä ilta tirsoista Thumb
kun toi töllökin huutaa fiiu fiiuuu ..f-1 :siä  Thumbd
ja ehkä huomenna saan
sitten lapin kultaa naatiskella
hieman pirteempänä
kun nukkuu hyvin yön yli  :)

Turhan Höpöttäjä:
Nepalilaiseen ravinteliin arveltiin mennä emännän kanssa syömään. Jos sitten hätäpäissä jonkun kaljankin sutkauttaisi.  ;D

Aippe:
Kyllä oli Carillopaukku Vodkalla vahvistettuna niiin suun myötäistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View