Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
jamppa508:
Karpackie olutta löyty vielä jääkaapista :o pakkohan sitä on hiukan maistella ;D
Rölli:
tais jäähä ruuan laitto tält päivält, noit juustoi oli nii paljo tuol kaapiss ja viinikää ei oo loppunu kesken, ja viell pariin kertaan noi juustot tullu nostettua pöyvälle...
josko viel lasillinen punkkua ja sitt puuhasteleen noitten lelujen pariin.. Ruohon leikkuri ja asuntovaunu...
Aippe:
Jallua jäi eilisestä Pirkkaa piti ostaa lisää kun kävi kaupassa.
seppoko:
1. kohta 2. sauna olut. Mitä sen jälkeen??
Arska:
Lapset saatu untenmaille,kyllä on hiljaista. Sihautanpa baltikan auki ja nautin oluesta ja hiljaisuudesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta