Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (443/1924) > >>

Arska:
Iltaa vaan, nyt on saunottu ja muutama baltika,karjala ja alekokki nautittu,on varmaan huomenna kauhea kankkunen kun harrastan tälläistä sekajuomista. Otanpa yhden herra santelin vielä ennen maata menoa.

Vanikuski:
Karhua ja Pirkka Karpalolonkeroa :)

james_III:
Saku Tume, kerrankin osu hankinnat kohilleen  8)

Rölli:
viettääks kaikki venetsialaisia ku ei tänne jouva..Ny  iha vaa punkkua ja juustoi.. sekä ruis sipsei

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 31.08.2013     kello on 16:21 ---viettääks kaikki venetsialaisia ku ei tänne jouva.

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä joku tekee jotain järkevääkin.
Toivottavasti hulluus ei enää leviä, uutenavuonnakin on kännisistä paukuttelijoista jo tarpeeksi riesaa!   >:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View