Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Arska:
Iltaa vaan, nyt on saunottu ja muutama baltika,karjala ja alekokki nautittu,on varmaan huomenna kauhea kankkunen kun harrastan tälläistä sekajuomista. Otanpa yhden herra santelin vielä ennen maata menoa.
Vanikuski:
Karhua ja Pirkka Karpalolonkeroa :)
james_III:
Saku Tume, kerrankin osu hankinnat kohilleen 8)
Rölli:
viettääks kaikki venetsialaisia ku ei tänne jouva..Ny iha vaa punkkua ja juustoi.. sekä ruis sipsei
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 31.08.2013 kello on 16:21 ---viettääks kaikki venetsialaisia ku ei tänne jouva.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä joku tekee jotain järkevääkin.
Toivottavasti hulluus ei enää leviä, uutenavuonnakin on kännisistä paukuttelijoista jo tarpeeksi riesaa! >:D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta