Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (442/1924) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Hieman makiaa on aikuisten makuun tämä Liivinmaan Palsami. Puolet kossua, jopa on sitten suun myötäistä. Terveydeksi, tietty.  :D

Rölli:
Kippis.. Saunalahtee vattumehutiivistett ä sekä kuplavettä (sodastream)

Kaija:
Yövuoroviikon loppumisen kunniaksi espressot ja konjamiinia. Nyt punkkua pöntöstä. Kohta varmaan simmut kiinni ja unille  :laugh:

Aippe:
Jallua ja kyytipojaksi Pirkkaa.

arska100:
Kovillapa porukat lähti liikkeelle,  itse vain olvilla. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View