Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
Hieman makiaa on aikuisten makuun tämä Liivinmaan Palsami. Puolet kossua, jopa on sitten suun myötäistä. Terveydeksi, tietty. :D
Rölli:
Kippis.. Saunalahtee vattumehutiivistett ä sekä kuplavettä (sodastream)
Kaija:
Yövuoroviikon loppumisen kunniaksi espressot ja konjamiinia. Nyt punkkua pöntöstä. Kohta varmaan simmut kiinni ja unille :laugh:
Aippe:
Jallua ja kyytipojaksi Pirkkaa.
arska100:
Kovillapa porukat lähti liikkeelle, itse vain olvilla. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta