Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.08.2013 kello on 21:48 ---Tyttäreltä synttärilahjaksi saatu Haymaker Ale oli kyllä hyvä valinta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Niin se aika kuluu, Sunkin tytöt jo niin vanhoja! :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mulli - 23.08.2013 kello on 21:53 ---En ymmärrä. Minusta aikuisuuteen kasvamisessa oli parasta, että edelleen saa kannettua kaksi ämpärillistä vettä, mutta kädet jäävät vapaiksi :o ;D
--- Lainaus päättyy ---
No niin! Niinkuin olen ajatellutkin: M.O.T = ...... 8)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.08.2013 kello on 21:48 ---Tyttäreltä synttärilahjaksi saatu Haymaker Ale oli kyllä hyvä valinta Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Hienoa ainetta..itse tyydyn punaviiniin tänä iltana..
janitkon:
Maistoin tässä oluen juonnin rinnalla Egyptistä tuotua "Finelandia" vodkaa. Hyi ...tana, on suhteellisen huono kopiointi yritys finlandia vodkasta.oli vaan pakko ostaa kotiin tuollainen pullo, kun hotellin baarissa moisen näin 2.5 vuotta sitten. Etiketissä juoksentelee porot ja kaikki :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 23.08.2013 kello on 21:35 ---No murkku ikäinen kantaa kolme ämpäriä saunavettä kerralla siinä missä meikäikäinen kaksi.
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä, se vaatii myös länkisääret. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta