Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (436/1924) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

Kippis!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa.    ...Ainakin iso kokoisimmat.   ;D

MatsOnni:

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.08.2013     kello on 22:16 ---Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

Kippis!

--- Lainaus päättyy ---

Kippis sinnekin suuntaan  Thumb

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.08.2013     kello on 22:25 ---Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View