Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (436/1924) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

Kippis!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa.    ...Ainakin iso kokoisimmat.   ;D

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.08.2013     kello on 22:16 ---Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.

Kippis!

--- Lainaus päättyy ---

Kippis sinnekin suuntaan  Thumb

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.08.2013     kello on 22:25 ---Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!

Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View