Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013 kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
:o
No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.
Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....
T. Pasi
--- Lainaus päättyy ---
Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.
Kippis!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013 kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
:o
No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.
Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....
T. Pasi
--- Lainaus päättyy ---
Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa. ...Ainakin iso kokoisimmat. ;D
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013 kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
:o
No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.
Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....
T. Pasi
--- Lainaus päättyy ---
Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!
Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)
Pasi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.08.2013 kello on 22:16 ---Tervetuloa porukkaan ja ryyppy sille, kun näin baarissa tavattiin.
Kippis!
--- Lainaus päättyy ---
Kippis sinnekin suuntaan Thumb
Pasi:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 17.08.2013 kello on 22:25 ---Morjenttes ja hianoo kun sinäkin tänne ilmiinnyit!
Luulen että sulle on täällä "käyttöä", mitä nyt oon teidän reissuja ja kuvia katellu :)
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta