Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (437/1924) > >>

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.08.2013     kello on 22:19 ---Noista muista ei ole niin väliä, mutta me savolaiset ollaan lyömätöntä porukkaa.    ...Ainakin iso kokoisimmat.   ;D

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb

Pasi:
Eiköhän oteta yhet sille..... Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Ka, otamma. Ihan pienet Karjalan Palsamia.   ...Kaiken muun päälliseksi.  Thumb

Pasi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.08.2013     kello on 22:35 ---Ka, otamma. Ihan pienet Karjalan Palsamia.   ...Kaiken muun päälliseksi.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Karjalan palsamia?
No ihan sama..... kippistä vaan  :)

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Pasi - 17.08.2013     kello on 22:11 ---Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

--- Lainaus päättyy ---

Sillä välin, kun mä koitin selittää duunikaverille, että 3-v lapsen vanhempien ei kannata erota, pasi kerkis noudattaa mun neuvoa ja rekisteröityä tänne.
Meillä on viikkokaksi syyslomaa lusimatta. Onko kukaan lähdössä Viron suuntaan nyt ayksymmällä?
Meilläkin aikataulut auki. Isä siunattiin eilen ja nnyt ootellaan uurnanlaskua :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View