Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
arska100:
Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.08.2013 kello on 20:38 ---Laitoin viikon lopun kunniaksi saunan päälle ja taidan vetästä kännit.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb välillä joutuu..
seppoko:
Yhdistetty sauna- ja hopeamitaliolut!
winemaker:
Täällä taas yhdistetty hopeamitalli ja yleisolut !
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 17.08.2013 kello on 20:38 ---Tässä konjakkia nauttiessa Alatalossa.. ;)0
--- Lainaus päättyy ---
Joko härkä (palapaisti) on nautittu. Ee muuta kun tanssoomaan. Thumb
Pasi:
Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
:o
No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.
Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....
T. Pasi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta