Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (435/1924) > >>

arska100:
 Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 17.08.2013     kello on 20:38 ---Laitoin viikon lopun kunniaksi saunan päälle ja taidan vetästä kännit.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb välillä joutuu..

seppoko:
Yhdistetty sauna- ja hopeamitaliolut!

winemaker:
Täällä taas yhdistetty hopeamitalli ja yleisolut !

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 17.08.2013     kello on 20:38 ---Tässä konjakkia nauttiessa Alatalossa.. ;)0

--- Lainaus päättyy ---

Joko härkä (palapaisti) on nautittu. Ee muuta kun tanssoomaan.  Thumb

Pasi:
Morjentes kaikki reissaajat.
Tässä Pasi, joka ilmaantuu ensimmäistä kertaa kyseiselle keskustelupalstalle .
Vaimoni Kaija houkutteli minut tänne.... Kaija on täällä jo hetken  kirjoitellut reissuistamme tai tiedä mistä?
 :o

No täällä ollaan ja yritetään saada aikaiseksi mukavia keskusteluita reissuista ja muista aiheseen ja aiheen vierestä oleviin keskusteluihin.

Mukavia keskusteluita ja uusia tuttavuuksia mielenkiinnolla odotellen....

T. Pasi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View