Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
seppoko:
Jaksaisikohan odottaa sen verran, että ottaa vasta kun keihäsmitaleita jaetaan?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 11.08.2013 kello on 00:31 ---No just, taas täällä. Aprikoos, Kike Elomaa orkestereineen soittaa viimeisenä valssinaan täällä Kunkulla Parstisaanivalssia, vähän sateli, ilta muuten orgilainen, työntäyteinen. Toivon vieraideni viihtyneen. Kiitos vaan Sipulle, Onnevalle, Fenixille vierailusta täällä Kunkulla.
Me " Kuus ysin" kanssa sulkeudumme suosioonne.
Winemaker :)
--- Lainaus päättyy ---
oli muuten sitten huisin hauska olutseminaarin vetäjä
se Duherfofwel mikä lie
että sai nauraa ;D
ja sanoinkin isännälle ,että kyllä vaan
noista olutfestareista pitää alkaa tekemään meillekkin perinne
oli oikein lystiä :)
mutta nyt kotaan lompsis lompsis
ja taidanpa siellä ruan kanssa maistella yhden Koffinkin
kun en parempaakaan kaapistamme löytänyt
(olut merkkiä meinaan) :)
Turhan Höpöttäjä:
Kävin viinakaupassa. Kysysin löytyykö vahvaa siideriä. Löytyi kasi rosenttista, kuivaa ja makeaa. Kun rennietä popsii, niin vatsa ei ole tulessa. Olkoon nyt tämä siideri juttu. Liiterristä Mustaa Rottaa, tai pitää pysyä omissa sekoituksissa. :)
arska100:
Tässä konjakkia nauttiessa Alatalossa.. ;)0
LMC-99:
Laitoin viikon lopun kunniaksi saunan päälle ja taidan vetästä kännit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta