Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
99:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.08.2013 kello on 10:22 ---Jou, Octobereita vietellään täällä Kuninkaanlähteellä. Mukana mm. Sipu, Onneva, Fenix, "Kuus ysi" puolisoineen sekä Wine ypöyksin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onkos Fenix avomallisella kulkimella liikenteessä? :o
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.08.2013 kello on 10:36 ---Onkos Fenix avomallisella kulkimella liikenteessä? :o
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuossa näkyy jonkin sortin kattokin olevan. Ainakin autossa on sisällä kuivaa.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.08.2013 kello on 10:43 ---Kyllä tuossa näkyy jonkin sortin kattokin olevan. Ainakin autossa on sisällä kuivaa.
--- Lainaus päättyy ---
Ajattelin vain kun vähän aikaa sitten kuljin oli tämmöisessä kunnossa.
winemaker:
Juu ei, kyllä Fenixin auto näyttänyt kuvan malliselta ollenkaan, ihan oli Hymer!
;D
Täällä jatketaan harjoituksia, Fenixin tuomat tarrat liimattu, ainakin omaani!
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 9.08.2013 kello on 22:19 ---Viime viikolla, kun piti hakea kaljaa pippaloihin, Joensuun Prisman Alkosta löytyi melkein 4 korillista oikeaa kaljaa.
--- Lainaus päättyy ---
Johtuikohan tuo siitä, että minä olin silloin Joensuussa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta