Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (432/1924) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.08.2013     kello on 10:22 ---Jou, Octobereita vietellään täällä Kuninkaanlähteellä.  Mukana mm. Sipu, Onneva, Fenix, "Kuus ysi" puolisoineen sekä Wine ypöyksin.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Onkos Fenix avomallisella kulkimella liikenteessä? :o

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.08.2013     kello on 10:36 ---Onkos Fenix avomallisella kulkimella liikenteessä? :o

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä tuossa näkyy jonkin sortin kattokin olevan. Ainakin autossa on sisällä kuivaa.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 10.08.2013     kello on 10:43 ---Kyllä tuossa näkyy jonkin sortin kattokin olevan. Ainakin autossa on sisällä kuivaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ajattelin vain kun vähän aikaa sitten kuljin oli tämmöisessä kunnossa.

winemaker:
Juu ei, kyllä Fenixin auto näyttänyt kuvan malliselta ollenkaan, ihan oli Hymer!

 ;D

Täällä jatketaan harjoituksia, Fenixin tuomat tarrat liimattu, ainakin omaani!

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  9.08.2013     kello on 22:19 ---Viime viikolla, kun piti hakea kaljaa pippaloihin, Joensuun Prisman Alkosta löytyi melkein 4 korillista oikeaa kaljaa.
--- Lainaus päättyy ---
Johtuikohan tuo siitä, että minä olin silloin Joensuussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View