Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (431/1924) > >>

Vesseli:
Merkilliseksi on maailma mennyt. Alko on tehnyt "kasvojenkohotuksen" eikä salli uudistetuissa myymälöissä pitää kaljakoreja esillä, mutta irtopulloja saa olla. Onhan tällä työllistävä vaikutus, kun henkilökunta ensin siirtää pullot koreista hyllyihin ja sitten takaisin koriin, kun asiakas ei halua irtopulloja. Taitaa firma olla aika tiukoilla, kun ei ole varaa pitää kaljaa varastossa. Viime viikolla, kun piti hakea kaljaa pippaloihin, Joensuun Prisman Alkosta löytyi melkein 4 korillista oikeaa kaljaa. Ymmärtäähän sen toisaalta, kun Joensuu on niin pieni paikkakunta.

vippe:
Hik  ;D

Fenix:
O toberfest förskotteja vietellään ja Pirkkaa on kulunut aiheen mukaan. Trubeduuria ja olutta oli tarjolla myös paikallisen SFC-Stakunnan toimesta. Huomenna (myöhemmin tänään) jatkuu varmaan samaa rataa. :)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli -  9.08.2013     kello on 22:19 ---Merkilliseksi on maailma mennyt. Alko on tehnyt "kasvojenkohotuksen" eikä salli uudistetuissa myymälöissä pitää kaljakoreja esillä, mutta irtopulloja saa olla. Onhan tällä työllistävä vaikutus, kun henkilökunta ensin siirtää pullot koreista hyllyihin ja sitten takaisin koriin, kun asiakas ei halua irtopulloja. Taitaa firma olla aika tiukoilla, kun ei ole varaa pitää kaljaa varastossa. Viime viikolla, kun piti hakea kaljaa pippaloihin, Joensuun Prisman Alkosta löytyi melkein 4 korillista oikeaa kaljaa. Ymmärtäähän sen toisaalta, kun Joensuu on niin pieni paikkakunta.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän on enää niitä jotka kaljaa pullossa ostaa. Jos joku on sitä mieltä että pullo-olut on parempaa, niin sokkotesti kertoo onko eroa. Loppuu närästys.  :D

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 10.08.2013     kello on 02:11 ---O toberfest förskotteja vietellään ja Pirkkaa on kulunut aiheen mukaan. Trubeduuria ja olutta oli tarjolla myös paikallisen SFC-Stakunnan toimesta. Huomenna (myöhemmin tänään) jatkuu varmaan samaa rataa. :)

--- Lainaus päättyy ---

Jou, Octobereita vietellään täällä Kuninkaanlähteellä.  Mukana mm. Sipu, Onneva, Fenix, "Kuus ysi" puolisoineen sekä Wine ypöyksin.  ;D


Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View