Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
jamppa508:
Vikamuistin tyhjennys aloitettu rankan työviikon jälkeen
Alan:
Kokkauscampari ja punkkua ruuan kanssa.
Ei pään formatointia, ne jäi nuoruuteen. ???
Kara Vaani:
Olvia vaunun pöydällä. Kermalikööriäkin olis Volvon peräluukus, mutta siitä tulee niin saatanallinen sammas kieleen.. Ja lämmöt tarjoaa mmjo:n kipinöimä Primus 2470. :D. ...kohta vuosi täynnä ilman yhtään toimintahäiriötä!
Turhan Höpöttäjä:
Muutama Liiterin Musta Rotta siideri, saunomisen, uimisen ja grillaamisen tiimellyksessä. :D
Arska:
Non niin,vaarin pikku riiviöt saatiin unten maille,nyt äipän kanssa nautitaan terasilla pikkuruiset chilimintut joka on muuten yllättävän hyvääää. Kannattaa kokeilla Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta