Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (430/1924) > >>

jamppa508:
Vikamuistin tyhjennys aloitettu rankan työviikon jälkeen

Alan:
Kokkauscampari ja punkkua ruuan kanssa.

Ei pään formatointia, ne jäi nuoruuteen.  ???

Kara Vaani:
Olvia vaunun pöydällä. Kermalikööriäkin olis Volvon peräluukus, mutta siitä tulee niin saatanallinen sammas kieleen.. Ja lämmöt tarjoaa mmjo:n kipinöimä Primus 2470.     :D.     ...kohta vuosi täynnä ilman yhtään toimintahäiriötä!

Turhan Höpöttäjä:
Muutama Liiterin Musta Rotta siideri, saunomisen, uimisen ja grillaamisen tiimellyksessä. :D

Arska:
Non niin,vaarin pikku riiviöt saatiin unten maille,nyt äipän kanssa nautitaan terasilla pikkuruiset chilimintut joka on muuten yllättävän hyvääää. Kannattaa kokeilla Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View