Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
Turhan Höpöttäjä:
Kävin Kuhmon alkossa, kysyin lämpimikseni onko heillä Savon Viinaa, jota en ole enää Kuopiosta löytänyt. Olihan heillä, ostin kolme putellia "vajaviinaksi". :D
arska100:
Tässä kaverin kanssa saunan jälkeen terassilla istutaan ja olvia kiskotaan.. ;)
Vesseli:
Kännin pohjaa rakenneltu, mutta ei se elintarvikkeella tunnu onnistuvan, joten pää tyynyyn ja simmut kiinni.
winemaker:
Niih, täällä taas törryytämässä. Kipsis! ;)
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 20.07.2013 kello on 20:55 ---Niih, täällä taas törryytämässä. Kipsis! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta