Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (424/1924) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Kävin Kuhmon alkossa, kysyin lämpimikseni onko heillä Savon Viinaa, jota en ole enää Kuopiosta löytänyt. Olihan heillä, ostin kolme putellia "vajaviinaksi".  :D

arska100:
Tässä kaverin kanssa saunan jälkeen terassilla istutaan ja olvia kiskotaan.. ;)

Vesseli:
Kännin pohjaa rakenneltu, mutta ei se elintarvikkeella tunnu onnistuvan, joten pää tyynyyn ja simmut kiinni.

winemaker:
Niih, täällä taas törryytämässä.  Kipsis!  ;)

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 20.07.2013     kello on 20:55 ---Niih, täällä taas törryytämässä.  Kipsis!  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View