Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (425/1924) > >>

trapper:
täällä sitä ähtari zoo campingissa kiskotaan,just alko satamaan joten siirrytään sisälle lämpimään

winemaker:
Taas täällä, mikä hitto tänne oikein vetää !

 8)  Thumb

Alan:
Eilen tuli kaljoteltua koko ilta sillee puolihuolimattomast i... tänään riittää lasi viiniä ruuan kanssa.

janitkon:
Terassin kyllästämisen jälkimainingeissa ja saunan yhteydessä mennyt puolen kymmentä karhun poikaa. :)

jamppa508:
Onko tästä foorumista tullu raittiusseura  :o kun ei kenellekkään maistu  ;D vai eikö mamma ole antanu lupaa siirtyä baarin puolelle? pakko kai uhrautua ja pitää baaria pystyssä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View