Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
trapper:
täällä sitä ähtari zoo campingissa kiskotaan,just alko satamaan joten siirrytään sisälle lämpimään
winemaker:
Taas täällä, mikä hitto tänne oikein vetää !
8) Thumb
Alan:
Eilen tuli kaljoteltua koko ilta sillee puolihuolimattomast i... tänään riittää lasi viiniä ruuan kanssa.
janitkon:
Terassin kyllästämisen jälkimainingeissa ja saunan yhteydessä mennyt puolen kymmentä karhun poikaa. :)
jamppa508:
Onko tästä foorumista tullu raittiusseura :o kun ei kenellekkään maistu ;D vai eikö mamma ole antanu lupaa siirtyä baarin puolelle? pakko kai uhrautua ja pitää baaria pystyssä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta