Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin baari

<< < (423/1924) > >>

winemaker:
Jou, taas täällä Baarin tiskillä notkumassa.  Yhdet tshekkibeerin nappaaan ja sitten mänen saunaan lepäämään.

vesako:
Ei uskalla kun pari Pirkkaa ottaa, kun
aamulla alkaa ankara pokerinpeluu.

Alan:
Pari Camparisodaa häätyny ottaa.  ;)

K.E.V:
3litran rosee vaunun jääkaapissa, jostain syystä vajaa jo ;D

Alan:
Pääsin kahden punaviinilasillisen kautta digestivoon eli Amaroon. Harmi kun tuota on vain litra, pitää löytää maailmalta lisää. Alkossa turkasen kallista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View