Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Orgin baari
winemaker:
Jou, taas täällä Baarin tiskillä notkumassa. Yhdet tshekkibeerin nappaaan ja sitten mänen saunaan lepäämään.
vesako:
Ei uskalla kun pari Pirkkaa ottaa, kun
aamulla alkaa ankara pokerinpeluu.
Alan:
Pari Camparisodaa häätyny ottaa. ;)
K.E.V:
3litran rosee vaunun jääkaapissa, jostain syystä vajaa jo ;D
Alan:
Pääsin kahden punaviinilasillisen kautta digestivoon eli Amaroon. Harmi kun tuota on vain litra, pitää löytää maailmalta lisää. Alkossa turkasen kallista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta