Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pää pystyyn eläkelläiset.

<< < (9/19) > >>

perho-ukko:
  Kun täällä väännetään tuosta eläkkeelle siirtymisestä,tein yötä myöten töitä reilut 40 vuotta,yrittäjänä,nyt "nautin sitä epäoikeutettua eläkettä",yrittäjien kultaisen ristin olen saanut,terveyden menettänyt töissä,vieläkö joku kadehtii !!  Mutta siitä huolimatta,teen noita harrastus askareita !!!  ;) ;D ;D ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: moon -  4.02.2011     kello on 21:06 ---Sepä... eläke alkoi kertyä 23vuotiaana. Siihen mennessä oli tehty jo monta tuntia töitä, lomilla ja 19 vuotiaasta yhtä soittoa.

--- Lainaus päättyy ---

8 vuotta meni hukkaan vaikka töitä painettiin jo 15 vuotiaasta lähtien.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  4.02.2011     kello on 20:41 --- Ei kai todellisuutta tarvitse myöntää.

--- Lainaus päättyy ---

Minkäs merkkisellä seerumilla noin vankka totuus löytyy? Kateeks käypi. Kierros kaikille. ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  4.02.2011     kello on 20:43 ---   Niinhän tuota meille mamman kanssa tuli,liekkö ansaittu !!!   ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

On se niin väärin, minä kun en saanut eläkkeestäni kun puolet ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ja vaimo ei ollenkaan ;D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  4.02.2011     kello on 21:09 ---  Kun täällä väännetään tuosta eläkkeelle siirtymisestä,tein yötä myöten töitä reilut 40 vuotta,yrittäjänä,nyt "nautin sitä epäoikeutettua eläkettä",yrittäjien kultaisen ristin olen saanut,terveyden menettänyt töissä,vieläkö joku kadehtii !!  Mutta siitä huolimatta,teen noita harrastus askareita !!!  ;) ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä tein töita 38 vuotta ja 2 kk yhtäjaksoisesti. Mielestäni riittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View