Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pää pystyyn eläkelläiset.

<< < (10/19) > >>

Dorotea:
Eiköhän ne kaikki, jotka ovat toisen palveluksessa ole duunareita. Verokirjalla ovat ansiossa, eivätkä pysty palkkaansa nostamaan pääomatuloina. Suotta siitä on nyt peistä vääntää.

Yksityisyrittäjät jotka taas tekevät työtään 24/7 ja ovat vastuussa yrityksestä, työntekijöistä, niin ei voi verrata em. ryhmään. En kadehdi heitä. Itselläni olisi aikoinaan ollut mahdollisuus siihen leiriin, mutta en lähtenyt. Vähemmällä olen päässyt.

Kenties rahallisesti olisin jonkin verran hyötynyt, mutta nykytilannekin on ihan tyydyttävä. En marise siitä, oman tieni olen valinnut.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  4.02.2011     kello on 21:16 ---Eiköhän ne kaikki, jotka ovat toisen palveluksessa ole duunareita. 

En marise siitä, oman tieni olen valinnut.

--- Lainaus päättyy ---

Kovasti arvostan näitä mielipiteitä. Pistäisin Warsteinerin sinne, jos se olisi privalla mahdollista.  :)

putkimies:
Minä olen ollu työelämässä -60-luvulta, sittemmin enemmän ja vähemmän vammainenkin olen ollut täysin sairaseläkkeelläkin muutaman vuoden, mutta onneksi lopulta löytyi lääkäri joka löysi syyn vaivaani, syy poistettiin ja nyt olen ollut täysin työkykyisenä työelämässä jo 15v.
  ... Vielä 2,5vuotta, ja rupean täysipäiväiseksi eläkeläiseksi ;D

ihaa:
Tarjoisin kaljat Freemannille ja RR:lle mikäli sellaista jääkaapissa olisi, sen verran asiaa tuli teiltä molemmilta, itse ottaisin kylläkin Jaffaa. :D

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  4.02.2011     kello on 21:28 ---Minä olen ollu työelämässä -60-luvulta, sittemmin enemmän ja vähemmän vammainenkin olen ollut täysin sairaseläkkeelläkin muutaman vuoden, mutta onneksi lopulta löytyi lääkäri joka löysi syyn vaivaani, syy poistettiin ja nyt olen ollut täysin työkykyisenä työelämässä jo 15v.
  ... Vielä 2,5vuotta, ja rupean täysipäiväiseksi eläkeläiseksi ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa joukkoon, tänne mahtuu ja olet sen ansainnut. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View