![]() tarvitaan vain valojen verran eli ei ole autossa sähkölämmitystä. Vuokatti,Syöte,Pikkusyöte,Ruka jne... Alueella hienot hiihtoladut, mäet sopii aloittelijoille kuten harrastajille. Iltaelämääkin löytyy hotellilta ja tietty siitä Saunamaailman yhteydessä olevasta ravintola/salunabaarista. Muuten se Saunamaailman Luolasauna on erityisen hieno, ulkona lämpöallas, pieni hirsisauna ja tietty se pakollinen mahdollisuus pulahtaa järveen (avantoon) ja sieltä ylösnousun tunne on se syy miksi avantoon ylipäätään mennään. Järvessä hyvinhoidettu kalakanta ja pilkillä mahdollisuus saadakkin muuta kuin kokemusta. Jos haluaa vaihtaa paikkaa, niin myös on Paljakka lyhyen ajomatkan päässä ja siitä voi vaikka siirtyä Rokualle, jossa erittäin hyvät ruuat, josta joutaakin jo kotiin.
![]() Jos ei tarvitse sähköllä ylös, painovoimalla alas systeemiä, niin Runni.Kyl tarvii..tai en minä niinkää mutta pojat laskeepi mäkiä, toinen suksilla ja toinen laudalla. Alustava varaus tehty nyt Vuokatinrinteitten alueelle viikon 10 alkuun. Kyl tarvii..tai en minä niinkää mutta pojat laskeepi mäkiä, toinen suksilla ja toinen laudalla.Jos tulet Vuokattiin niin käyppä katsastamassa siinä lähellä olevaa Kattivankkuriakin. Jos tulet Vuokattiin niin käyppä katsastamassa siinä lähellä olevaa Kattivankkuriakin.Pittää pyörähtää enneku laittaa auton parkkiin. Paitövei...onko siitä pitkästi Katinkultaan? Meinaan että jos taksilla pyöräyttäis kylpylässä poikien kans uiskentelemassa ja ei viitti isolla lähtä. Vieläköhän Kattivankkurista löytyy tilaa viikolle 9? Itse itselleni vastaillen tilaa oli ja paikka varattu. http://www.elisanet.fi/juha-pekka.t.vaisanen/Asuntoauto/Kuvat/main/IMG_1256%20%5B640x480%5D.JPG Soommoro!Joo tzori en ole huomannut sinun kysymystä kun vasta nyt. Eli jos katsotte http://www.kattivankkuri.fi/ etusivua niin siinä on tuo Pasin nimi jolle voi soitella ja kysyä asiasta. ![]() Kaljupäävaanarille sellaista että Katinkulta on n.6 km säteellä. Teretulemast tutustumaan. Viikko 9 lopulla Oulun kautta viikonlopuksi Leville. Viikko 10 alkuviikosta voidaan yöpyä jos mahtuu niin kattivankkurissa ja siitä sitten loppuviikoksi Joensuusun. Viikolla 9 ja 10 ollaan kanssa liikenteessä.Voipi olla ruuhkaista mutta yrittänyttä ei laiteta. Minä olen koko viikon Katissa kun talviloman sain järkättyä sille ajankohdalle. Otahan Heiman laskettelusukset mukaan kun rinteet alkaa olla silloin parhaimmillaan. ![]() |