Tohon perinteiseen Alko lämmitykseen oon kyllä tutustunukkin.
|
No per...kyse tisikin olla vetopäästä eikä lämmityksestä.Jos on Alko-alustainen vaunu,siihen saa "Alkolukon" ! ![]() Alde =vesikeskuslämmitys Niin eihän sulla ole edes Alkosta kokemusta ![]() Rontti rahtaat kaikki juotavat verovapaasti ulkomailta ![]()
Niin eihän sulla ole edes Alkosta kokemusta ![]() No ei sen puoleen, kaveri on tulossa kuun lopulla euroopasta ja lupasi ottaa Breemeristä 100l punkkua ylimääräistä ![]() Tai siis itselle ylimääräistä, ei minulle ![]() Saas nähä mitä tuo kun vain sovittiin laatikoista, ei JATKUVAA pullon avausta ![]() No ei sen puoleen, kaveri on tulossa kuun lopulla euroopasta ja lupasi ottaa Breemeristä 100l punkkua ylimääräistä Kannattaisikohan tuossa tapauksessa tuoda koko tynnyri ![]() On muuten tosi kätevä palvelu,ei edes autoo tarvinu laivaan ajaa vaan lavalla tuli satamaan juomat.
![]() Mutta vastatkaas nyt pannumiehet ja -naiset kysymykseen!!! mutta mielelään tuolla teknikkaosiossa ![]() Mutta vastatkaas nyt pannumiehet ja -naiset kysymykseen!!!Alko lämmitys on toisinaan jees..tosin siin voi tul piäkippiäks Jos on Alko-alustainen vaunu,siihen saa "Alkolukon" !Siinä on niin pieni avain että sitä ei saa auki maistissa, ei osu:) Siinä on niin pieni avain että sitä ei saa auki maistissa, ei osu:)Jos ottaa semmose numerolukkomallin?..sit ei muista kyl sitä numeroo ![]() mutta mielelään tuolla teknikkaosiossa Täällä: http://karavaanari.org/index.php/board,12.0.html Mutta osiossa on toistaiseksi vain ketjuja erinäisistä vioista ja käyttöohjeita. Eli kannattaa luottaa Trumaan tai Alko-lämmitykseen. Vai onko jossain pannuväittelyketju, varmaan on täälläkin... ![]() |