Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ekaa autoa ostamassa... saisko jeesiä??

<< < (6/11) > >>

kimi:
Usein käydään keskustelua montako astetta lämpötilaeroa saadaan yhdellä kilovatilla. Luku on hyvinkin samansuuntainen useimmissa autoissa ja tietysti koko vaikuttaa jonkin verran, tai lämmitettävä tilavuus.
Kuitenkin epäillään toisen lämmitysmuodon toimivuutta pakkasilla vaikka tehoa on saman verran.

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.07.2012     kello on 22:54 ---Vesseli tuo jatkuvasti moitteet Tr(a)umaa kohtaan. Oliskohan nähnyt vain jotain -80 luvun lämppäreitä?

--- Lainaus päättyy ---

Viimeisin kokemukseni on vuodelta 2002, jolloin vaihdoin Aldeen. Eli ei ollut aivan antiikkitavaraa.

Edit: lainaus korjattu, admin

0yxxy0:
Suoli24 kannattaa jättää takavasempaan. Asiallisempi keskustelu löytyy täälta ja toinen http://karavaanari.info ja tuoltakin voi löytyä jotain http://www.karavaanarit.fi

kimi:
Vanhemmissa Fiiateissa oli laatikko-ongelmia, ei sietänyt vedätystä 5 vaihteella.
Jotakin olen myös kuullut uudemmista, siis ongelmista laatikossa/kytkimessä, onko täysin huhupuhetta en tiedä. Joku ehkä osaa tarkentaa tai osoittaa vääräksi.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.07.2012     kello on 23:34 ---Jotakin olen myös kuullut uudemmista, siis ongelmista laatikossa/kytkimessä, onko täysin huhupuhetta en tiedä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle Fiat-asentaja sanoi että tämän nykyisen, eli -07 ja tuoreempien Fiatien ongelma on edelleen vaihdelaatikossa, pienemmässä mittakaavassa tosin mutta silti.... Ja jos antaa kierrosten laskeutua alle 2000, eli ei kestä vedättämistä suuremmilla vaihteilla ja vuokra-autoissa on ohjaamossa tarra jossa kielletään vedättäminen 5.- ja 6. vaihteilla alle sen.

Ja se peruutusvaihde, se on liian pitkä edelleen, ikäänkuin välitykseltään olisi 1.- ja 2.-vaihteen välimaastossa joten ihmeelliset on välitykset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View