Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.05.2015 kello on 09:08 ---Eiköhän tuo tekniikka rupea olemaan jo sen verran koulittua, että se rupeaa jo syrjäyttämään näitä kaasukaappeja uusasennuksissa. Ja onhan se "muodikkaan vihreää" kun on jääkaapille se uusiutuvaa energiaa kaappaava paneli katolla, eikä CO2-tuottavaa pulloa tuota varten tartte tyhjennellä. Ja onhan noissa potkuakin hieman toiseen malliin, jäähtyy nopeammin ja pitää sen kylmänsäkin helpommin jopa hellekeleissä 8)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mulla ainakin viime kesänä,pysyi kaasulla hyvin viileä Thumb Ulkona +30 kaapissa +3.2 ;)
Turhan Höpöttäjä:
Ei taida vielä mikään kulkimen valmistaja laittaa kompurakaappia kulkimeen. Ymmärrän hyvin, kun jääkaapin kaasun kulutus on mitättömän pieni, niin ei kannata alkaa seikkailemaan sähkön kulutuksen kanssa. Kausipaikkalaisten vaunuihin se olisi kuitenkin käypänen ratkaisu. Ja tietysti Pellepelottomille.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 27.06.2015 kello on 15:41 ---Ei taida vielä mikään kulkimen valmistaja laittaa kompurakaappia kulkimeen. Ymmärrän hyvin, kun jääkaapin kaasun kulutus on mitättömän pieni, niin ei kannata alkaa seikkailemaan sähkön kulutuksen kanssa. Kausipaikkalaisten vaunuihin se olisi kuitenkin käypänen ratkaisu. Ja tietysti Pellepelottomille.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan LMC:llä ollut jo pitkään kompurakaappi !
Teukka-74:
Olen kuitenkin edelleen erittäin tyytyväinen kaapin vaihtoon. Pidän sitä myös paloturvallisempana . Huomattavan nopea jäähtyminen. Kaasukaappiin ei paluuta
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.06.2015 kello on 17:05 ---Olen kuitenkin edelleen erittäin tyytyväinen kaapin vaihtoon. Pidän sitä myös paloturvallisempana . Huomattavan nopea jäähtyminen. Kaasukaappiin ei paluuta
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se sähkökin tekee tulipalon,mulle ei koskaan mitään kompura kaappia tule!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta