Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti

<< < (73/77) > >>

Teukka-74:
En minäkään uutta kaasupömpeliä kompuraan vaihtaisi Ihan niin pölijä en ole.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.06.2015     kello on 17:15 ---En minäkään uutta kaasupömpeliä kompuraan vaihtaisi Ihan niin pölijä en ole.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin ;) Thumb

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.06.2015     kello on 16:08 ---    Onhan LMC:llä ollut jo pitkään kompurakaappi !

--- Lainaus päättyy ---
Missä vehkeessä?

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 27.06.2015     kello on 14:51 ---Kyllä mulla ainakin viime kesänä, pysyi kaasulla hyvin viileä Thumb Ulkona +30 kaapissa +3.2 ;)

--- Lainaus päättyy ---

No kysehän ei ollutkaan siitä ettei se kaasukin toimisi, noissa nykyisissä jenkkikaapeissa kun on jo kunnon pakastimetkin. Mutta jos mitataan esim. viilenemisen nopeutta (=viilentämistehoa), niin kyllähän tuollainen kompura pesee uudenkin kaasukaapin ihan 6-0 :-X

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 27.06.2015     kello on 19:45 ---No kysehän ei ollutkaan siitä ettei se kaasukin toimisi, noissa nykyisissä jenkkikaapeissa kun on jo kunnon pakastimetkin. Mutta jos mitataan esim. viilenemisen nopeutta (=viilentämistehoa), niin kyllähän tuollainen kompura pesee uudenkin kaasukaapin ihan 6-0 :-X

--- Lainaus päättyy ---
Noh,no ;) Ja mitä helvettiä tommosella kaapilla tekee,kun kaipaa sähköä koko aika :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View